Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat: Vilket lag tror du vinner Super Bowl LII?
Arizona Cardinals
0%
0 röster
Atlanta Falcons
1,59%
1 röster
Baltimore Ravens
3,17%
2 röster
Buffalo Bills
0%
0 röster
Carolina Panthers
0%
0 röster
Chicago Bears
0%
0 röster
Cincinnati Bengals
3,17%
2 röster
Cleveland Browns
0%
0 röster
Dallas Cowboys
4,76%
3 röster
Denver Broncos
3,17%
2 röster
Detroit Lions
0%
0 röster
Green Bay Packers
12,70%
8 röster
Houston Texans
1,59%
1 röster
Indianapolis Colts
0%
0 röster
Jacksonville Jaguars
4,76%
3 röster
Kansas City Chiefs
0%
0 röster
Los Angeles Chargers
0%
0 röster
Los Angeles Rams
14,29%
9 röster
Miami Dolphins
0%
0 röster
Minnesota Vikings
7,94%
5 röster
New England Patriots
11,11%
7 röster
New Orleans Saints
1,59%
1 röster
New York Giants
3,17%
2 röster
New York Jets
4,76%
3 röster
Oakland Raiders
1,59%
1 röster
Philadelphia Eagles
3,17%
2 röster
Pittsburgh Steelers
6,35%
4 röster
San Francisco 49ers
4,76%
3 röster
Seattle Seahawks
4,76%
3 röster
Tampa Bay Buccaneers
0%
0 röster
Tennessee Titans
0%
0 röster
Washington Redskins
1,59%
1 röster
2018-02-20, 21:01
  #1
Medlem
Snapcounts avatar
(Jiissses, att ingen startar flashbacks viktigaste tråd !)

Regerande mästare : Philadelphia Eagles

Skriver ej ut datum för freeagency, draft etc.., det får komma som det kommer. Önskar bara dra igång tråden, fyll på !

Börjar bara med en simpel fråga : Vart hamnar Kirk Cousins ? (Jets är mitt bett)
Citera
2018-02-20, 23:41
  #2
Medlem
Krösus Sorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
(Jiissses, att ingen startar flashbacks viktigaste tråd !)

Regerande mästare : Philadelphia Eagles

Skriver ej ut datum för freeagency, draft etc.., det får komma som det kommer. Önskar bara dra igång tråden, fyll på !

Börjar bara med en simpel fråga : Vart hamnar Kirk Cousins ? (Jets är mitt bett)
Cardinals känns som en rimlig destination. Har lite att göra med om Fitz stannar ett år till, eller är det redan officiellt? Är han kvar iaf så ser jag dem som mest trolig att landa Captain Kirk.
Citera
2018-02-21, 07:23
  #3
Medlem
KickAss-1337s avatar
Hur skulle Denver inte vara top dog för att landa Cousins? Med det försvar de fortfarande har känns det som att de kan bli en seriös contender, och vettiga QBs har ju inte direkt varit vardag i mile high city den senaste tiden...eller missar jag något? För mig känns Denver verkligen som det självklara valet (även om det smärtar att ge upp honom som Redskins-fan)
Citera
2018-02-21, 16:20
  #4
Medlem
Arberis avatar
Någon som har koll på när Raiders flyttar till Vegas? var det 2019?
Citera
2018-02-21, 18:30
  #5
Medlem
sheldor4599s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arberi
Någon som har koll på när Raiders flyttar till Vegas? var det 2019?
Om jag minns rätt så är väl det mesta kring 2019 lite oklart i nuläget. De har lease i Oakland som går ut efter säsongen 2018 men arenan i Las Vegas är inte färdigbyggd förrän 2020. Tror det var snack om att spela på antingen ett år till i Oakland eller på UNLVs arena 2019, men det senare skulle innebära att spela utomhus i Las Vegas vilket, om jag tolkade det rätt utgjorde ett problem för NFL.
Citera
2018-02-22, 21:48
  #6
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krösus Sork
Cardinals känns som en rimlig destination. Har lite att göra med om Fitz stannar ett år till, eller är det redan officiellt? Är han kvar iaf så ser jag dem som mest trolig att landa Captain Kirk.

Citat:
Ursprungligen postat av KickAss-1337
Hur skulle Denver inte vara top dog för att landa Cousins? Med det försvar de fortfarande har känns det som att de kan bli en seriös contender, och vettiga QBs har ju inte direkt varit vardag i mile high city den senaste tiden...eller missar jag något? För mig känns Denver verkligen som det självklara valet (även om det smärtar att ge upp honom som Redskins-fan)

Inte lätt att veta.., men något vänster "känns det" som Kirk`s första prio är : lönechecken !

(därav är Jets mitt första pick !)
Citera
2018-02-23, 06:44
  #7
Medlem
KickAss-1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Inte lätt att veta.., men något vänster "känns det" som Kirk`s första prio är : lönechecken !

(därav är Jets mitt första pick !)

Pengarna är såklart alltid en faktor. Men Broncos borde väl vara villiga att punga ut tycker man? Eller är deras capsituation för ansträngd för att kunna ge Cousins ett monsterkontrakt? Dålig koll där
Citera
2018-02-26, 10:39
  #8
Medlem
jolmys avatar
I år känns det som att draften kommer bli en av de mer explosiva på flera år. Många QBs med hög potential men med frågetecken. Jag tror att Darnold, Rosen, Allen och Mayfield går bland de 10 första valen men jag är långt ifrån säker på att alla av dem kommer lyckas i ligan. Lamar Jackson och Mason Rudolph kan mycket väl gå i runda 1 också. Vad tror ni andra? Vilka lyckas och vilka lyckas inte? Finns det någon som kan falla långt?
Citera
2018-02-26, 14:31
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Inte lätt att veta.., men något vänster "känns det" som Kirk`s första prio är : lönechecken !

(därav är Jets mitt första pick !)

Lönechecken brukar väl vara prio för alla NFL spelare?
Citera
2018-02-26, 17:23
  #10
Medlem
distanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Skriver ej ut datum för freeagency, draft etc.., det får komma som det kommer.

Jag hjälper dig!

2018 IMPORTANT NFL DATES

https://operations.nfl.com/football-...ant-nfl-dates/

6 mars kan väl vara intressant?

Citat:
March 6 Prior to 4:00 p.m., New York time, deadline for clubs to designate Franchise or Transition Players.
Citera
2018-02-26, 20:31
  #11
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pepper2018
Lönechecken brukar väl vara prio för alla NFL spelare?

Men mjoh..(är lite osäker här).., men "min känsla" med Kirk Cousins är att han väljer vad som är bäst för honom. Dvs lönen.., därav blir Jets min adress för honom.

Om det vore det sportsliga så vore det ju Broncos. Men får inte riktigt känslan med honom, att "ringen" är det viktigaste.

Finns nog tidigare historiska val i freeagency, där det inte var bara fråga om pengar. Tex Reggie White.., som skrev på för GB : https://en.wikipedia.org/wiki/Reggie_White

(han togs in för att "styra upp" ett deff, för att få chansen till SB. Han kunde säkert ha fått större pengar i en annan klubb, men han ville ha ringen !)
__________________
Senast redigerad av Snapcount 2018-02-26 kl. 20:37.
Citera
2018-02-26, 22:11
  #12
Medlem
distanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Men mjoh..(är lite osäker här).., men "min känsla" med Kirk Cousins är att han väljer vad som är bäst för honom. Dvs lönen.., därav blir Jets min adress för honom.

Om det vore det sportsliga så vore det ju Broncos. Men får inte riktigt känslan med honom, att "ringen" är det viktigaste.

ESPN har gjort en ganska fräck sammanställning med tänkbara destinationer

http://www.espn.com/espn/feature/sto...e-agent-market
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback