Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-20, 19:25
  #1
Medlem
Hej, tänkt åka på en veckas semester ensam och då boka någon sista minuten resa. Hade velat åka i mitten av mars. Kollade sista minuten resor på solfaktor.se men det finns knappt några val när man väljer 1 person. Skitsumt... och de alternativ som finns är svindyra.

Tänker mig en maxsumma på 3500 för en vecka med flyg + hotell till antingen södra Spanien eller södra Italien, helst Spanien. Gärna vid strand. Hotellet behöver inte ha hög standard, men ska vara okej. Inget hostel dock. Lägenhet går bra så länge jag bor själv - vill inte bo med andra.

Om någon hade kunnat hjälpa mig hitta någon sådan resa hade jag varit oerhört tacksam
Citera
2018-02-20, 19:29
  #2
Medlem
Det finns väl knappt några resor dit i mars, säsongen har ju inte börjat.

Så några sista-minuten lär du inte hitta.
Citera
2018-02-20, 20:43
  #3
Avstängd
IPOOPALOTs avatar
Det är forår i Spanien nu.
Citera
2018-02-20, 20:46
  #4
Medlem
BigBusinesss avatar
Hitta flyg med momondo och boende med Airbnb, eller booking.com.
Citera
2018-02-20, 21:21
  #5
Medlem
Dom flesta sista minuten resorna är endast billiga när man bokar för 2 personer, då resa med hotell.
Så det blir svårt att hitta för 3500kr. Möjligen 5-6000kr.
Annars finns det som sagt sista minuten flyg för några hundra, och sedan boka hotell via booking.com eller andra liknande sidor, då kommer du billigare undan.

Teneriffa, Gran Canaria eller Fuerteventura är resmål som ofta finns nu i mars till hyfsade priser
Citera
2018-02-22, 10:51
  #6
Medlem
Ryanair 11-18 mars 2000 kr och Ecohostel en vecka för 84 Euro. Så får du fixa transfer själv.
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2919578

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback