Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-03-01, 01:10
  #13
Medlem
Lenovo har jag lite erfarenhet av det är mycket telefon för pengarna och grym batteritid men är så pass lite utrymme 16 GB ( 12 GB ) och sen är operativet i telefon varav dagens appar tar upp mycket plats . Så när du har alla appar ca 10 st kommer telefon bli seg .

32 GB inbyggt minne är ett krav och typ 32 GB minneskort för 16 GB räcker inte långt idag
Citera
2018-03-01, 09:41
  #14
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuningofroslagen
Lenovo har jag lite erfarenhet av det är mycket telefon för pengarna och grym batteritid men är så pass lite utrymme 16 GB ( 12 GB ) och sen är operativet i telefon varav dagens appar tar upp mycket plats . Så när du har alla appar ca 10 st kommer telefon bli seg .

32 GB inbyggt minne är ett krav och typ 32 GB minneskort för 16 GB räcker inte långt idag
den Lenovo som jag länkade har 32GB internt minne men inte de andra alternativen.
Idag behöver man väl inte så mycket internt minne när ändå nyare Android kan göra om minneskortet till internt minne?
Citera
2018-03-10, 10:36
  #15
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gronis
Vill ha bra batteritid och vill ha Android. Surfar mycket på mobilen och videosamtalar mycket med Whatsapp. Några förslag?
Jag köpte mig en Moto G5 Plus för ca sex sju veckor sedan. Gav 1990 kr för den på Mediamarkt.

Är jättenöjd. Medföljer inte massa förinstallerade appar och skit som det gör på t ex Samsung. Bra minne, bra skärm, bra storlek.

Jag har nu som jobbtelefon en Samsung S7 men jag tycker bättre om min privata Moto.

Innan jag köpte denna Moto så hade jag en uråldrig Samsung 7560 plus som varit enastående i de år jag haft den men nu fick den gå i välförtjänt pension.

Sen så tar det ju en liten tid innan man blir bekväm med ett lite annorlunda menysystem men jag tycker inte det var jättesvårt att lära sig och jag är ingen datanörd.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback