Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-20, 12:27
  #1
Medlem
Jag har ett problem. När jag t ex vill se ett klipp genom twitter så har jag inget ljud. Vad kan det bero på? Det funkar om jag går via youtube men inte direkt från ex twitter. Det funkar inte heller på andra sajter, ex Aftonbladet, vid vissa tillfällen
Citera
2018-02-20, 12:32
  #2
Medlem
pyro860s avatar
Testa tryck på upp-volymknappen på sidan på iPhonen när du är inne på klippet. Kan fungera.
Citera
2018-02-20, 14:05
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Testa tryck på upp-volymknappen på sidan på iPhonen när du är inne på klippet. Kan fungera.


Tack för ditt icke-svar! Jag har förstås testat det
Citera
2018-02-20, 14:41
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Jag har ett problem. När jag t ex vill se ett klipp genom twitter så har jag inget ljud. Vad kan det bero på? Det funkar om jag går via youtube men inte direkt från ex twitter. Det funkar inte heller på andra sajter, ex Aftonbladet, vid vissa tillfällen

Starta om telefonen genom en "hård omstart" = Håll in hemknappen och låsknappen länge, till skärmen slocknar och äpplet kommer upp igen, kan ta runt 10 sekunder. Sen borde det funka. (Om det nu är iPhone det rör sig om, annars har jag inte en aning)
Citera
2018-02-20, 14:48
  #5
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Tack för ditt icke-svar! Jag har förstås testat det

Hur ska vi veta det när du varken skriver vad du testat eller inte testat i trådstarten?

Det är en vanlig miss och ett helt passande tips i sammanhanget.
Citera
2018-02-20, 15:30
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TreliNation
Starta om telefonen genom en "hård omstart" = Håll in hemknappen och låsknappen länge, till skärmen slocknar och äpplet kommer upp igen, kan ta runt 10 sekunder. Sen borde det funka. (Om det nu är iPhone det rör sig om, annars har jag inte en aning)
Det fungerade inte, förstår inte vad som är fel.
Citera
2018-02-21, 20:27
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Det fungerade inte, förstår inte vad som är fel.

Med tanke på att du inte vill berätta VAD du redan har testat men reagerar såhär:
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Tack för ditt icke-svar! Jag har förstås testat det
om någon försöker sig på att komma med tips så kanske du inte ska räkna med att få så många fler svar...?

Eller så kan du börja om och dela med dig av lite värdefull information såsom vad det är för telefon och med vilket operativsystem den har. Plus alla saker som du tydligen redan har testat och därför tänker bli otrevlig om ifall någon skulle råka föreslå det igen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback