Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2018-03-09, 14:51
  #61
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det går skitbra att dra den slutsatsen, det är nämligen så människor fungerar med alla andra rusmedel och särskilt på marknader där det är olagligt. Det är ju bara att kolla på vad det är för strains som är uppe på diverse darknetsidor och liknande. Det är absolut flera idag som är intresserade av att få en balanserad strain som fyller ett specifikt syfte än vad det var för bara fem år sen, men enligt mina erfarenheter så är dom inte i majoritet.

Juste, det har du rätt i!
Tog aldrig i betänkande darknet.

Mm, jag tror det kommer ändras så småningom! THC-paradigmet med höga halter kommer dö ut, alternativt att vi ser en stor utveckling mot vaporizers och koncentrat.
Citera
2018-03-17, 00:33
  #62
Medlem
shorty81s avatar
Amnezia haze tycker jag smakar mycket godare och luktar.
Citera
2018-03-26, 00:06
  #63
Medlem
mr.mafiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shorty81
Amnezia haze tycker jag smakar mycket godare och luktar.

Håller med! Amnezia är helt klart bland det finaste som går att köpa för pengar
Citera
2021-07-30, 14:41
  #64
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Föredrar Super Silver Haze framför Amnesia Haze. Har aldrig varit ett stort fan av Amnesia Haze.
Citera
2021-07-30, 18:54
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av politi
mängdrabatt såklart
Men ändå. jag brukar kunna ta 50g av 2 olika sorter när jag hämtar hegge. jag tjänar på de så jag får 2 sorter och kranen kan erbjuda andra kunder fler sorter.
Citera
2021-08-04, 10:44
  #66
Medlem
fredrochas avatar
Amnesia alla dagar i becknarn.
Lås tråd
Citera
2021-08-04, 11:14
  #67
Medlem
mrdrutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrocha
Amnesia alla dagar i becknarn.
Lås tråd

Instämmer.
Amnesia Haze är en av mina favoritstrains,det är helt enkelt lämpligt i alla sammanhang och fungerar både dagtid och som en avslutning kvällstid.
Citera
2021-08-04, 13:47
  #68
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mrdrutt
Instämmer.
Amnesia Haze är en av mina favoritstrains,det är helt enkelt lämpligt i alla sammanhang och fungerar både dagtid och som en avslutning kvällstid.

Nej man kan ej somna på skiten då det är ren satiwa. Hur du somnar fattar jah inte.
Jah med ordentliha sömn problem kan ej somna med satiwa. Endast indica funkar.
Amnezia Haze är för daily smokers alltså för de som inte will lihha i soffan.
__________________
Senast redigerad av oXAXo 2021-08-04 kl. 13:58.
Citera
2021-08-04, 14:26
  #69
Medlem
mrdrutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oXAXo
Nej man kan ej somna på skiten då det är ren satiwa. Hur du somnar fattar jah inte.
Jah med ordentliha sömn problem kan ej somna med satiwa. Endast indica funkar.
Amnezia Haze är för daily smokers alltså för de som inte will lihha i soffan.

Det är ju väldigt individuellt hur man svarar på olika strains så det är inget konstigt med att vi inte känner riktigt detsamma. En av förklaringarna till att jag upplever att den funkar kvällstid inför sömn skulle kunna vara denna :
Linalool, for example, a terpene found in lavender and chamomile that has calming anti-anxiety effects, is found in many indica strains that will help you with sleeping. Lavender and Amnesia Haze are both excellent strains rich in linalool.

Men om jag väljer en strain som verkligen ska ordna bra sömn så är självklart en indica eller indicadominant hybrid att föredra.
Amnesia haze är att betrakta som en sativa,men en sativadominant hybrid ,70/30, så indica är absolut en ingrediens också.
Jo,jag är en" daily smoker" och kanske är det också något som bidrar vid dagens slut
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback