Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-20, 07:27
  #1
Medlem
kool-g-raps avatar
Jag ska köpa in någon av soterna, alltså en större mängd. Därför det spelar roll. Men jag kan inte bestämma mig.

Amnesia luktar godare och ska ha 22% thc medans skunken i SSH stinker för mycket och har bara 18% thc. Så valet borde ju vara självklart, men vad jag kommer ihåg fick jag bättre och starkare rus av SSH. Vilken skulle ni välja om kranen har båda?

Indican blir nog blueberry OG
Citera
2018-02-20, 07:42
  #2
Medlem
Har prövat x antal gånger amnesia haze och inte en gång har jag blivit imponerad, däremot kan jag säga annat om super silver haze. Absolut en av mina favorit strains.
Citera
2018-02-20, 07:43
  #3
Medlem
rockypatel66s avatar
Amnezia haze, personligen blir det ett skönare rus.
Citera
2018-02-20, 07:51
  #4
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XPF
Har prövat x antal gånger amnesia haze och inte en gång har jag blivit imponerad, däremot kan jag säga annat om super silver haze. Absolut en av mina favorit strains.

Det har jag blivit men inte alls som i klassen av SSH så när du säger så där och jag håller med lutar det åt den. Men vad kunderna tycker är viktigast.
Citera
2018-02-20, 07:52
  #5
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockypatel66
Amnezia haze, personligen blir det ett skönare rus.

Upplever du ruset som starkare eller bara mera åt indica hållet?
Citera
2018-02-20, 08:06
  #6
Medlem
Nationalslaktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Jag ska köpa in någon av soterna, alltså en större mängd. Därför det spelar roll. Men jag kan inte bestämma mig.

Amnesia luktar godare och ska ha 22% thc medans skunken i SSH stinker för mycket och har bara 18% thc. Så valet borde ju vara självklart, men vad jag kommer ihåg fick jag bättre och starkare rus av SSH. Vilken skulle ni välja om kranen har båda?

Indican blir nog blueberry OG

Silver haze. Haft amnesia men det är för mycket THC. 22% är på tok för mycket. Räcker med typ 15% men smaken/lukten ska ju vara nice också. Amnesia måste man blanda med så mycket tobak, och det är ju äckligt så då sabbar man ju ändå smaken. Hellre låg THC så man kan göra spliffar med typ 70/30 weed/tobak utan att bli helt utvecklingsstörd när man röker.
Citera
2018-02-20, 08:07
  #7
Medlem
rockypatel66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Upplever du ruset som starkare eller bara mera åt indica hållet?

Starkare. Men kan vara så att batchen med silver var av sämre kvalité, då andra jag känner tycker lika.
Citera
2018-02-20, 08:21
  #8
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalslaktaren
Silver haze. Haft amnesia men det är för mycket THC. 22% är på tok för mycket.

Det tycker jag inte, ju mera thc desto bättre och kunderna blir mer nöjda. Helst skulle jag sälja gorilla glue, strawberry banana och andra strains mellan 27-30%
Citera
2018-02-20, 08:25
  #9
Medlem
Rufoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Det tycker jag inte, ju mera thc desto bättre och kunderna blir mer nöjda. Helst skulle jag sälja gorilla glue, strawberry banana och andra strains mellan 27-30%
Precis. Är det mycket THC så tar man mindre doser.

Personligen använder jag vape. Med Amnesia haze räcker det med en hit för att jag ska må bra. Sen är det bara att stoppa vejpen i fickan och ta en ny hitt efter ett par timmar.
Citera
2018-02-20, 08:27
  #10
Medlem
Nationalslaktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Det tycker jag inte, ju mera thc desto bättre och kunderna blir mer nöjda. Helst skulle jag sälja gorilla glue, strawberry banana och andra strains mellan 27-30%

Vissa kanske tycker det, personligen är det CBD jag är ute efter, thc är ju mest det man blir "bäng" av första 30-60 min. Den delen är inte viktig, det viktiga är den långvariga cannabinoideffekten, om man konsumerar weed på det spirituella och djupa sätt jag gör, inte för att brinna av i soffan.
Citera
2018-02-20, 09:19
  #11
Medlem
rockypatel66s avatar
Måste du välja en? Kan du inte ta hälften var?
Citera
2018-02-20, 09:51
  #12
Medlem
politis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockypatel66
Måste du välja en? Kan du inte ta hälften var?

mängdrabatt såklart
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback