Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-02-20, 19:48
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snopphanen
Men lägg ner, det är inte lögner. Varken att han tagit sig hit på falsk identitet eller att han jobbade med ett företag som skulle hjälpa ryssar att komma till Sverige. Putilov kallar det en liten sidoverksamhet men det ändrar ju inget.

Du har uppenbart inte läst artikeln, men två lögner hittar du redan i rubriken: ”Så sålde Putilov tjänster för uppehållstillstånd – när han arbetade på Migrationsverket”.
Citera
2018-02-21, 01:55
  #26
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biomatec
Har betraktat Chang som en lite skum person sedan han tillsammans med extremisten Wåg satt och letade efter "påhittade lögner" och liknande som handlade om SD. Han har ibland gjort ett bra journalistiskt jobb men något fel på kompassen verkar han ha.
Jag tror det är ren avundsjuka. Egor Putilov har snabbt seglat upp som den skickligaste nyhetsjournalist vi har i Sverige och den nivån har Chang inte nått upp till trots en helt egen tidning.
Han blev ledsen för att han inte fick beröm för sin artikel om Pavel av andra journalister
Citera
2018-02-21, 02:02
  #27
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX
Frick besvarar kritiken:



https://nyheteridag.se/egor-putilovs...et-jag-pastar/
Vad är din åsikt om saken?

Om jag förstått det rätt så är det fråga om tillfälliga uppehållstillstånd för att få vistas och bedriva affärer här

Inte om flyktingstatus eller immigration . Det vore oerhört korkat av Egor.

Missvisande rubrik....
Citera
2018-02-21, 07:31
  #28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Snopphanen
Vad är kopplingen till Putilov?

Det är samma aktörer som den mediepolitiska eliten kopplar in när de jagar nazister och numera agenter. Acta Publica och Expo är Frontliners. Typ Hitler Brunskjortor.

OM den mediepolitiska eliten haft något på Egor hade det varit ute redan. Nu har man inte det så man kör insinuationer och guilt by association och lobbygruppen Expo är experter på detta. Materialet publiceras sedan i Bonniers skrifter under annat namn för att få "dignitet".
Citera
2018-02-21, 09:11
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Det är samma aktörer som den mediepolitiska eliten kopplar in när de jagar nazister och numera agenter. Acta Publica och Expo är Frontliners. Typ Hitler Brunskjortor.

OM den mediepolitiska eliten haft något på Egor hade det varit ute redan. Nu har man inte det så man kör insinuationer och guilt by association och lobbygruppen Expo är experter på detta. Materialet publiceras sedan i Bonniers skrifter under annat namn för att få "dignitet".
Ja det allra viktigaste vad gäller Putilov, har han blivit belagd med osund journalistik, i den meningen att der han skrivit är osant etc? Om inte, så fortsätter jag att läsa PutIlov, den bästa grävande journalisten som altmedia har frambringat. Frick är i en helt annan, betydligt lägre division är Putiolov. Och för mig personligen, även om Putilov skulle vara ryss infiltratör, så läser jag hellre honom än Frick, helt enkelt för att Putilov är mer relevant och gör ett bättre journalistiskt arbete än Frick (såvitt jag kan utröna). Jag har aldrig gillat Ingemar Bergman, men det innebär inte att jag inte kan se hans filmer. Putilov ska bedömas på sin journalistiks gärning. Kan han beläggas med falskhet i sin journalistik där är det en helt annan sak. Men det har inte skett hittills, såvitt jag ver. Där Frick främst jagar klick, jagar Putilov makthavare. Precis vad som behövs
Citera
2018-02-21, 11:15
  #30
Medlem
Snopphanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Det är samma aktörer som den mediepolitiska eliten kopplar in när de jagar nazister och numera agenter. Acta Publica och Expo är Frontliners. Typ Hitler Brunskjortor.

OM den mediepolitiska eliten haft något på Egor hade det varit ute redan. Nu har man inte det så man kör insinuationer och guilt by association och lobbygruppen Expo är experter på detta. Materialet publiceras sedan i Bonniers skrifter under annat namn för att få "dignitet".

Det är redan ute, vännen...
Citera
2018-02-21, 11:17
  #31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fnysington
Ja det allra viktigaste vad gäller Putilov, har han blivit belagd med osund journalistik, i den meningen att der han skrivit är osant etc? Om inte, så fortsätter jag att läsa PutIlov, den bästa grävande journalisten som altmedia har frambringat. Frick är i en helt annan, betydligt lägre division är Putiolov. Och för mig personligen, även om Putilov skulle vara ryss infiltratör, så läser jag hellre honom än Frick, helt enkelt för att Putilov är mer relevant och gör ett bättre journalistiskt arbete än Frick (såvitt jag kan utröna). Jag har aldrig gillat Ingemar Bergman, men det innebär inte att jag inte kan se hans filmer. Putilov ska bedömas på sin journalistiks gärning. Kan han beläggas med falskhet i sin journalistik där är det en helt annan sak. Men det har inte skett hittills, såvitt jag ver. Där Frick främst jagar klick, jagar Putilov makthavare. Precis vad som behövs

Alla granskar Egor. - Bonniers, Expo, Aftonbladet och även Frick som tycks anse det nödvändigt att även han gör det. Det som förvånar mig är att Frick inte granskar Bonniers. Där finns mycket att hämta. Bla Bonniers samarbete med vapenlobbyn i USA och deras gigantiska konstsamlingar på många miljarder som skattmasen inte rör. (bara konsten i Villa manila är värderad till 3 miljarder) Där lyfter Frick inte ett enda finger. Istället är han med i vargflocken mot Egor.
Citera
2018-02-21, 11:31
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snopphanen
Det är redan ute, vännen...
Hur menar du då? Alltså, bortsett från den vanliga propagandan?
Citera
2018-02-28, 10:59
  #33
Medlem
dont.cry.dears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LinusSarud
En uppenbar sådan. Det är lätt att trilla i fällan och gilla psykopater, men det är lika lätt att hata dem över allt annat. Chang har triggat alla mina varningssignaler sedan lång tid tillbaka och denna historia bekräftar många farhågor jag har haft om honom. Det är så genomskinligt.
Det är nog inte främst du som ska ha natthicka över Changs framfart, utan Skatteverket. Familjen Chang Frick/hans ryska käresta lever med barn och allt genom tricksande och fifflande. De nolltaxerar, odlar cannabis och går ryska ärenden. Både han och tjejen.
Lite om Changs bakgrund hittar man i Filter #60. Sanningssägaren livnärde sig som skrotsäljare när det begav sig och innan han blev SD.
Nu är sir Putilov SD med hela svenska folket och ljuger som hästen travar.
Skurkar båda två.
Citera
2018-02-28, 11:26
  #34
Medlem
dont.cry.dears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snopphanen
Men lägg ner, det är inte lögner. Varken att han tagit sig hit på falsk identitet eller att han jobbade med ett företag som skulle hjälpa ryssar att komma till Sverige. Putilov kallar det en liten sidoverksamhet men det ändrar ju inget.
Jaså? Falsk identitet är ett grovt brott, även om det begåtts av en metrosexuell ryss med piercad underläpp och färgat hår. Han inte bara tog sig in i Sverige under falsk identitet, han fortsatte leva under den så länge det gynnade hans intressen. I Ryssland ger han ut böcker som Egor Putilov, här är han nu Martin Dahlin. Imorgon byter han kön och är dagisfröken nära dig. Sverige är möjligheternas land!
Citera
2018-03-01, 01:10
  #35
Medlem
Snopphanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dont.cry.dear
Jaså? Falsk identitet är ett grovt brott, även om det begåtts av en metrosexuell ryss med piercad underläpp och färgat hår. Han inte bara tog sig in i Sverige under falsk identitet, han fortsatte leva under den så länge det gynnade hans intressen. I Ryssland ger han ut böcker som Egor Putilov, här är han nu Martin Dahlin. Imorgon byter han kön och är dagisfröken nära dig. Sverige är möjligheternas land!

Ja, har jag sagt något annat? Jag svarade en som menade att Chang Frick mfl ljuger om Putilov.
Nu vet jag iofs inte hur grovt brottet är att använda falsk identitet, det beror väl på vilken typ av bedrägeri man begår.
Citera
2018-03-01, 20:06
  #36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dont.cry.dear
Jaså? Falsk identitet är ett grovt brott, även om det begåtts av en metrosexuell ryss med piercad underläpp och färgat hår. Han inte bara tog sig in i Sverige under falsk identitet, han fortsatte leva under den så länge det gynnade hans intressen. I Ryssland ger han ut böcker som Egor Putilov, här är han nu Martin Dahlin. Imorgon byter han kön och är dagisfröken nära dig. Sverige är möjligheternas land!
Men en utmärkt och produktiv journalist, så allt är förlåtet, han är alt-högerns Ingemar Bergman

https://samnytt.se/avslojar-migratio...-till-sverige/
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback