Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-06-10, 12:40
  #13
Avstängd
Negerpatrullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
Det är givetvis onödigt och har inte mer än en symbolisk betydelse.

Hursomhelst så går det som vanligt givetvis lätt att komma runt. Sen det blev klart att det skulle försvinna har det förstås kommit extensions som gör att man får tillbaka knappen.

Använder du chrome kan du testa t.ex. den här: https://chrome.google.com/webstore/d...mkghjk/related (inte testat själv, men antar att det inte borde vara några konstigheter). Samma finns också säkert till IE, FF och andra webbläsare.
Detta fungerar inte om man vill ha fler upplösningar.

Innan så kunde man klicka på bildens resolution och då dök det upp fler alternativa upplösnignar på samma bild om man vill ha bättre tex...
Citera
2018-06-11, 13:38
  #14
Medlem
brianmolkos avatar
Finns ju sök efter bilden med Google då hittar man kanske högre upplösning om det finns, höger klicka på bild osv


Värre kanske var i höstas då man inte kunde bildgoogla och öppna bild på telefon i ny flik med googles söksida med mobilversion. För kunna öppna bild i ny flik var man tvungen gå till webversion/skrivbord version dvs datorversionen av google bildsök, allt blev väldigt litet...

och ja jag provade med andra personers telefon
Citera
2018-06-11, 20:48
  #15
Avstängd
Negerpatrullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Finns ju sök efter bilden med Google då hittar man kanske högre upplösning om det finns, höger klicka på bild osv


Värre kanske var i höstas då man inte kunde bildgoogla och öppna bild på telefon i ny flik med googles söksida med mobilversion. För kunna öppna bild i ny flik var man tvungen gå till webversion/skrivbord version dvs datorversionen av google bildsök, allt blev väldigt litet...

och ja jag provade med andra personers telefon
De har hänt att jag hittat bätre upplösningar så, men det mixas väldigt mycket med andra bilder.

Hoppas dom fattar att alla hatar dom. Bara det.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback