Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-21, 17:54
  #25
Medlem
Äta cannabis är ingen lek, intensivare rus får man leta efter. Va försiktig, anser att 0,4 är alldeles tillräckligt som nybörjare.
Som mest ätit 1,5 (extremt starkt gräs) och det var nåt av det mest obehagliga jag upplevt. En mardröm som inte ville ta slut. Kändes bokstavligen som att kroppen vändes ut och. Men rätt doserat bland det mysigaste tillståndet som finns!
Citera
2018-02-21, 20:22
  #26
Medlem
Det är inte farligt alls. Jag trodde alla visste det redan? Är det obehagligt påminn dig alltid om att a) det går över b) man kan inte dö av cannabis.
Citera
2018-02-22, 07:32
  #27
Medlem
JoeBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elnarco
Äta cannabis är ingen lek, intensivare rus får man leta efter. Va försiktig, anser att 0,4 är alldeles tillräckligt som nybörjare.
Som mest ätit 1,5 (extremt starkt gräs) och det var nåt av det mest obehagliga jag upplevt. En mardröm som inte ville ta slut. Kändes bokstavligen som att kroppen vändes ut och. Men rätt doserat bland det mysigaste tillståndet som finns!

Håller helt med! Är en "ibland"rökare själv och när jag tar oralt ligger jag på max 0,5 och bara då kan det bli lite väl intensivt.

Minns när jag gjorde cannabis-olivolja för första gången. Hade kanske 10g gräs eller liknande på c.a. 150 ml olivolja.

"Funka detta verkligen?" tänkte jag och svalde en matsked av skiten. En timme senare var jag inne på en härligt lång miserabel resa, haha, shit vad bäng jag var!

Nä, oralt intag av CB ska behandlas med respekt!
Citera
2018-02-22, 08:09
  #28
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dvala
Hej! Jag åt 1,25g cannabis en kväll och gick troligtvis in i en psykos. Var sängliggande en vecka efteråt och hade stora problem att äta. Nu när jag äntligen börjar klara att läsa och skriva om det utan att få panik så undrar jag lite, hur illa är det här för kroppen när man är hel ovan? Vad tar stryk?

Hur kan man vilja äta något som förmodligen varit upptryckt i analen på en HIV sjuk neger eller arab ?
Antar att du nojjade in på detta och fick psykbryt på hur korkad du var som åt skiten. Sedan alla som klämt, bakat och bankat in en massa skit du inte vet vad det är i rökat..

Röker man det så försvinner iaf de flesta bakterier och virus som kan ha hamnat i rökat under dess väg hit.. Skall du nödvändigtvis ta det oralt, Gör te av Svenskodlat gräs eller ännu bättre ditt egenodlade..
Citera
2018-02-24, 01:45
  #29
Medlem
Erkliings avatar
Är du själv räcker 1 gram gott och väl. Kan förövrigt säga att äta gräs är bland det bästa jag varit med om, ett helt annat och mycket härligare rus än att röka det. Den enda "nackdelen" är att du är helt väck i ca 8 timmar.
Citera
2018-02-24, 09:42
  #30
Medlem
Har aldrig riktigt ätit hasch har funderat på det ett par gånger sitter med lite nu så hur är lättare å bästa sättet att bli spräng några timmar ?
Citera
2018-02-25, 10:42
  #31
Medlem
Idag blev dagen d för nig har bakat för första gången 17 muffins med 8 gram Dk haze hasch nyss klara ätit 2st tänkte väl ta mig en till vad har jag att se fram imon ? (Aldrig ätit innan )
Citera
2018-02-27, 18:47
  #32
Medlem
Fyfan vad överskattat käkade 7bullar å inte mkt hände alls
Citera
2018-03-07, 21:49
  #33
Medlem
goin-xxxls avatar
I yngre dar bakade ja en kladdkaka med smält mintkrokant över å en femma bruning, rökte en liten gås , fick såna munchies så ja åt hela kakan jag delat i 8 delar. Minns inte hur långt efter men jag låg i bara shorts på farsans golv o svettades med illamående, höll i sej ett tag. Rekommenderas ej
Citera
2018-03-26, 16:00
  #34
Medlem
mr.mafiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jokerochdamen
Köör!

Så gott du kommer somna inatt i alla fall

Brukar baka sockerkaka med 8-10g så ska nog vara lugnt.
Citera
2018-04-04, 22:28
  #35
Avstängd
Jango-fetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dutten421
Fyfan vad överskattat käkade 7bullar å inte mkt hände alls

Då har du gjort fel någonstans. Du ska bli tokbäng i 8tim. Sen tar det kanske 1 timme kanske 2 för det att kicka oralt
Citera
2018-04-05, 01:04
  #36
Medlem
NotBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dutten421
Fyfan vad överskattat käkade 7bullar å inte mkt hände alls

Citat:
Ursprungligen postat av Jango-fett
Då har du gjort fel någonstans. Du ska bli tokbäng i 8tim. Sen tar det kanske 1 timme kanske 2 för det att kicka oralt
Yepp. THC måste bli till THCA för att det ska kunna vara ätbart och ge rus. Kan ha fel för mig dock.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback