Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-19, 13:40
  #1
Medlem
ffabs avatar
Om man har en polisanmälan mot sig om vad det nu än skulle vara och inget händer med de fallet. Hur lång tid kan det ta innan det blir nedlagt hos polisen.

Tacksam för svar.
Citera
2018-02-19, 15:31
  #2
Medlem
AA-suiteds avatar
Några månader skulle jag säga. Desto fler inblandade eller desto fler detaljer som finns desto längre tar det för att besluta om det ska läggas ned eller ej. Om någon inblandad är under 18 kan det ta ännu längre tid men det hoppas jag inte att det är i ditt fall.
__________________
Senast redigerad av AA-suited 2018-02-19 kl. 15:34.
Citera
2018-02-20, 01:30
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Några månader skulle jag säga. Desto fler inblandade eller desto fler detaljer som finns desto längre tar det för att besluta om det ska läggas ned eller ej. Om någon inblandad är under 18 kan det ta ännu längre tid men det hoppas jag inte att det är i ditt fall.

Tvärt om.
Om någon är under 18 år så ska det hanteras skyndsamt..
Dvs snabbare än övriga ärenden.
Citera
2018-02-21, 08:36
  #4
Medlem
ffabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Några månader skulle jag säga. Desto fler inblandade eller desto fler detaljer som finns desto längre tar det för att besluta om det ska läggas ned eller ej. Om någon inblandad är under 18 kan det ta ännu längre tid men det hoppas jag inte att det är i ditt fall.



Citat:
Ursprungligen postat av Moglie
Tvärt om.
Om någon är under 18 år så ska det hanteras skyndsamt..
Dvs snabbare än övriga ärenden.

Tackar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback