Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-19, 12:08
  #1
Medlem
A-party-with-martys avatar
Tycker att det har blivit sämre än ps3 trots att man betalar. Det är fan inte kul. Verkar inte som min lina är så risig i övrigt förutom på EA sports NHL. Att man måste förlora när man ger upp en laglig match(verkar ej gå att filtrera bort lagg-riskabla matcher) är ju ytterligare en skandal. På Ps3 kunde man ju ha en "gemensam avslutning"(så matchen ej kom med i statestiken) men går det på Ps4?

Nån som har samma problem? Går det att fixa el är det EA sports/ps + som borde bojkottas?
__________________
Senast redigerad av A-party-with-marty 2018-02-19 kl. 12:10.
Citera
2018-02-19, 12:53
  #2
Medlem
Krocketklubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-party-with-marty
Tycker att det har blivit sämre än ps3 trots att man betalar. Det är fan inte kul. Verkar inte som min lina är så risig i övrigt förutom på EA sports NHL. Att man måste förlora när man ger upp en laglig match(verkar ej gå att filtrera bort lagg-riskabla matcher) är ju ytterligare en skandal. På Ps3 kunde man ju ha en "gemensam avslutning"(så matchen ej kom med i statestiken) men går det på Ps4?

Nån som har samma problem? Går det att fixa el är det EA sports/ps + som borde bojkottas?

Skulle rekommendera att du fixar en statisk ip adress och gör en port forward i din router för dom portarna som behövs. Orkar inte förklara men gå in på portforward.com och följ anvisningarna för respektive konsoll. Det löste alla mina laggproblem

Välj bara vilken router du har och gör sedan som det står på skärmen.

https://portforward.com
Citera
2018-02-19, 18:15
  #3
Medlem
A-party-with-martys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krocketklubba
Skulle rekommendera att du fixar en statisk ip adress och gör en port forward i din router för dom portarna som behövs. Orkar inte förklara men gå in på portforward.com och följ anvisningarna för respektive konsoll. Det löste alla mina laggproblem

Välj bara vilken router du har och gör sedan som det står på skärmen.

https://portforward.com

Ok tack för tipset. Verkar dock inte vara nått man gör i en handvändning om steg )A ej funkar. Sen kanske det inte funkar ändå pga att den andra har dålig koppling. Prylen är ju att man spenderar 20 min på en match. Ej kul när drygt 70 % laggar. Kanske ej går att garanterat slippa men felet är att EA sports inte kan filtera bort laggmatcher el iaf låta en ge upp utan att det då blir en förlust.

Kanske finns nån konkurrent till EA sports NHL som funkar bättre?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback