Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-21, 08:19
  #13
Medlem
jeppsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Ja, har hyresvärden avtal med Anticimex så kan du ringa Anticimex direkt och de kommer utan kostnad och åtgärdar. Men är det en konkurrent som har avtalet så få du betala själv så det är bäst att kolla vem som har avtalet först (brukar stå skyltat vid ingången till trapphuset).

Jodå hyresvärden har avtal så vi får det gratis! Har satt upp en lapp nu så hoppas att folk nappar
Citera
2018-02-21, 15:03
  #14
Medlem
jeppsss avatar
UPPDATERING:
Lappen jag satte upp i trapphuset innehöll små rivtagbara lappar med telefonnummer till Anticimex, på några timmar är endast 2 smålappar av 10 kvar... så det verkar som om fler än grannen under mig har äckliga myrjävlar
Citera
2018-02-21, 15:13
  #15
Medlem
Flytta aldrig in i en kåk som har restaurang eller kemtvätt i sig denna ena får du kackerlackor av och den andra cancer
Citera
2018-04-10, 17:45
  #16
Medlem
jeppsss avatar
Hoppas det är okej att jag fortsätter denna tråd med ett annat fast likadant relaterad ämne!
Det är så att vi har en pizzeria i samma byggnad, och idag när jag skulle hämta mat därifrån så fick jag se en faraomyra krypa över disken där min pizzakartong stod.
Kan jag anmäla detta till Hälsovårdsmyndigheten eller liknande?
Nog för att man haft faraomyror i lägenheten, men nu verkar dom ha spridit sig över hela huset!!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback