Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-18, 19:54
  #1
Medlem
Jag menar, det finns massvis med avskum i samhället som styrs av feminister, som aldrig borde släppas ut i det fria igen, utan tvärtom skjutas ihjäl inne på en innergård i ett fångläger i Norrland. Detta är den bästa lösningen för alla kvinnor, så de slipper packet och enbart har bra män runt omkring sig.

Men varför hör och ser jag aldrig att feminister vill införa dessa dödsstraff mot avskum och psykfall som förgriper sig på kvinnor och barn? Hade feministerna gjort detta, hade jag kunnat tänka mig stödja feminismen.
Citera
2018-02-18, 19:56
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Jag menar, det finns massvis med avskum i samhället som styrs av feminister, som aldrig borde släppas ut i det fria igen, utan tvärtom skjutas ihjäl inne på en innergård i ett fångläger i Norrland. Detta är den bästa lösningen för alla kvinnor, så de slipper packet och enbart har bra män runt omkring sig.

Men varför hör och ser jag aldrig att feminister vill införa dessa dödsstraff mot avskum och psykfall som förgriper sig på kvinnor och barn? Hade feministerna gjort detta, hade jag kunnat tänka mig stödja feminismen.



femenister vill ju och så ha kärlek men då svenskar inte sjunker till deras idioti nivå så får dom ju ta vad dom har tillhands hahaha
Citera
2018-02-18, 19:56
  #3
Medlem
Rättsäkerhet.

Det kan också bli farligt för offren att ha sådana straff. Då kan gärningsmannen få för sig att gå mycket längre för att förhindra att någon kan vittna.


Sedan så anser jag personligen att det vore konstigt om man införde dödsstraff för brott som är mildare än brott som inte har dödsstraff.
__________________
Senast redigerad av Daudodidi 2018-02-18 kl. 20:01.
Citera
2018-02-18, 20:02
  #4
Medlem
Jellohs avatar
De har inte tillräckligt många anhängare än, det kommer nog en dag då det är dödsstraff med tortyr för microaggressioner.
Citera
2018-02-18, 20:07
  #5
Medlem
fittslems avatar
Tror inte detta är nånting feminister har tänkt speciellt mycket på. Det är viktigare att hänga ut Martin Timell och andra "taffsande män".
Citera
2018-02-18, 20:08
  #6
Avstängd
creepingdeaths avatar
för dom är mer empatiska.
Citera
2018-02-18, 20:10
  #7
Medlem
Oklart hur TS tänker kring dödsstraffet i ett större perspektiv.
Finns ej dödsstraff för mord så finns det ju ingen rimlighet i att ha dödsstraff för andra brott.
Dödsstraffet är avskaffat i Sverige sedan 1921, av goda skäl, och är avskaffat i de flesta andra civiliserade länder.
Citera
2018-02-18, 20:52
  #8
Medlem
Det beror mer på kulturen i det land du bor i . Svenskar, eller européer för den delen är generellt dödsstraff. Medan många amerikaner t ex är för dödsstraff. Men då brukar det i allmänhet handla om straffet för mord.
Citera
2018-02-18, 21:01
  #9
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Jag menar, det finns massvis med avskum i samhället som styrs av feminister, som aldrig borde släppas ut i det fria igen, utan tvärtom skjutas ihjäl inne på en innergård i ett fångläger i Norrland. Detta är den bästa lösningen för alla kvinnor, så de slipper packet och enbart har bra män runt omkring sig.

Men varför hör och ser jag aldrig att feminister vill införa dessa dödsstraff mot avskum och psykfall som förgriper sig på kvinnor och barn? Hade feministerna gjort detta, hade jag kunnat tänka mig stödja feminismen.

För feminazister så är ett opassande SMS från Lasse Kronér avsänt 2012 hundra ggr värre än en gruppvåldtäkt utförd av Afghaner, för dom är det ju synd om. Men det är inte synd om Lasse Kronér för han är en vit välavlönad man. Och den vita flickan som blev våldtagen springer man omkull på vägen när man springer benen av sig för att dalta med våldsmännen.
Citera
2018-02-20, 13:40
  #10
Medlem
antoneriks avatar
Nackdelen med att utdela dödsstraff för brott som inte har lett till döden är att gärningsmannen inte har något att förlora på att döda sitt offer.
Citera
2018-02-20, 13:47
  #11
Medlem
NiveaBodylotions avatar
För att dom tänder på våldtäktsmän och kvinnomisshandlare?
Citera
2018-02-20, 14:26
  #12
Medlem
För att de vet att mer eller mindra alla anklagade är oskyldiga.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback