Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-20, 08:16
  #13
Medlem
Rufoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Jag kan nog fixa fram någon CBD strain för 900kr femman som de tar där

(det var bara ett skämt om deras löjliga priser och inte ett försäljningsförsök)
Nu går vi lite off topic, men måste ändå instämma. Priserna på FS får mig att både skratta och sucka. Jag såg just en jeppe som har en s.k "rea" på sitt gräs. 650:- för fem gram.. Rea?? Verkligen?

Och en annan som tar 1450:- för en tia "toppkurerad batch".
Det spelar fan ingen roll hur toppkurerat gräset är. Aldrig i helvete att jag betalar det priset. Men tydligen måste det ju finnas folk som betalar.

Tragiskt. Folk borde bojkotta.
Citera
2018-02-20, 08:27
  #14
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rufos
Nu går vi lite off topic, men måste ändå instämma. Priserna på FS får mig att både skratta och sucka. Jag såg just en jeppe som har en s.k "rea" på sitt gräs. 650:- för fem gram.. Rea?? Verkligen?

Och en annan som tar 1450:- för en tia "toppkurerad batch".
Det spelar fan ingen roll hur toppkurerat gräset är. Aldrig i helvete att jag betalar det priset. Men tydligen måste det ju finnas folk som betalar.

Tragiskt. Folk borde bojkotta.

Jag måste ta 120kr/g för de bästa sorterna då det är snordyrt att köpa in mindre mängder men de på FS köper nog inte in hekton åt gången utan en kasse bra strain får man i sthlm för 65-70 och billigare i andra delar av landet så fattar inte priserna.

Men det skulle vara intressant att prova en cbd strain då jag aldrig gjort det.
Citera
2018-02-20, 14:22
  #15
Medlem
Det är nog mest att det för många är svårt att hitta någon som säljer om man inte är i den svängen. Min erfarenhet är att man även får den mängden man betalar för eller mer så köper du 5g så får du 5g+ och inte någon 3.8g.

Självklart skulle det vara mer bekvämt med något lokalt och pålitligt men jag tänker inte åka ut till en förort och hoppas på det bästa bara för att det eventuellt är lite överpris på nätet.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback