Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2018-02-22, 22:43
  #85
Medlem
Du känner dig utnyttjad av alla runtomkring dig samtidigt som det är du som inte har några pengar och skulder?
Citera
2018-02-23, 13:46
  #86
Medlem
Be din farsa dra åt h-e, han beter sig inte som en far.
Gör slut med din skitpojkvän, eller flickvän eller vad hen är, eftersom hen är en idiot och ett svin.
Börja om från noll.
Och ja, börja hos socialen.
Lägg alla kort på bordet.
Du kan också gå till psykakuten och säga att du kommer ta självmord ikväll, då får du bo där och en ny chans att börja om från noll.
Läs böcker, ät inte socker, ät kött, motionera och håll dig undan alla som inte stödjer dig som människa.
Kämpa.
Citera
2018-02-23, 15:01
  #87
Medlem
ta dina sista pengar och dra utomlands, hitta ett jobb och försörj dig själv exemplvis i restaurang branschen. Du verkar inte ha ngt att förlora.
Citera
2018-02-24, 13:12
  #88
Medlem
Burken89s avatar
Är det bara jag som inte missat att TS är en tjej? Vet inte om det spelar nån större roll men vissa här har ju formulerat sig i sina svar som om det var en man. Plus att man kanske får en bättre/annorlunda insyn på vad personen går igenom.
Citera
2018-02-24, 16:14
  #89
Medlem
marcus90_kungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mydefinition
Cpticks

Jag tar inget alls ditt offer. Jag har jobb, jag är sjukskriven. Vad är ditt problem ditt äckel?
Det här är DITT problem! Du har en aggressiv personlighet i en situation där du bör vara ytterst ödmjuk, och tacksam.

Gå till soc, och fråga dem vad DU kan göra för att få en möljighet till hjälp att komma på fötter. Om du värderar din framtid högre än att få kalla dina medmänniskor för äckel m.m, så kommer du att få hjälp förr eller senare.

Det finns gott om folk som hade varit beredda att låna ut ett rum, eller en säng åt dig, om du hade betett dig mer ödmjukt. Det är ett stort misstag att hoppas på att andra ska bry sig mer om DIG och DIN framtid, än du verkar göra själv. De allra flesta hjälper gärna människor som tar tillvara på hjälpen, och förbättrar sin situation.

Är du seriös med att fortsätta vara ren, så var öppen och ärlig med det, så har folk mer förståelse för att även du kan å dåligt och bete dig illa åt ibland.

Börja jobba igen, så att du har råd med uppehälle. Då håller du också tankarna ifrån det dåliga. Så fortsätter du att söka hjälp tills du får den, oavsett hur omständigt det blir.
Lycka till!
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback