Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-18, 00:22
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StenSaxPung
Varje gång jag ska torka mig i arslet så blir jag tvungen att med ena handen hålla ner kuken så att inte ollonet ska slå i porslinet. Är detta något alla måste göra eller?

Både min kropp och min penis är av standardlängd.

Det här känns som ett riktigt i-landsproblem. Ta upp problemet med din närmaste EU-parlamentariker så EU kan lobba för rymligare toaletter.
Citera
2018-02-18, 00:58
  #14
Medlem
StenSaxPungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gemini_
Haha, instämmer till fullo. Alldeles för små toaletter överlag - tror det är många med oss som upplever samma problematik. =)

Skönt att inte vara ensam.

Citat:
Ursprungligen postat av Ajemback
Hur gör du hemma då? Har du en toalett modell större där?

Hur svårt kan det vara egentligen, är din balle stor på bortatoaletter men inte hemma?

Förmodligen för att du tycker båset är trångt, stolle...

båset.. va?

Jag har inte nämnt något om bortatoaletter eller hemmatoan, så stolle kan du va själv. Jag pratar om toaletter överlag.

Citat:
Ursprungligen postat av manolito.
vilka problem bara för att bajsa lite, lider med dig broder

Har inte bitchat över något, har en ställt en fråga.. men tack för ditt medlidande även om det är överflödigt.

Citat:
Ursprungligen postat av Bjornen-sover
Det här känns som ett riktigt i-landsproblem.

Ja det kan man lugnt säga, funderar på att flytta till något fattigt jävla land där folk skiter hukandes över ett hål i backen.
Citera
2018-02-18, 01:02
  #15
Medlem
StenSaxPungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supremanic
En trolig förklaring är att du är homofil och därför får stånd av att bajsa vilket i sin tur får drulen att slå i porslinet. Kan inte se någon annan förklaring på det hela.

Jag trodde att alla, oavsett läggning får stånd när de skiter? Är det bara jag menar du?

Ja ja, case closed då.

Nån som vet varför jag får stånd när jag skiter trots att jag är hetero? Är detta något jag borde fråga läkaren om? (Jag har haft det såhär sen jag kom in i puberteten.)
Citera
2018-02-18, 06:31
  #16
Medlem
haiguises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StenSaxPung
Jag trodde att alla, oavsett läggning får stånd när de skiter? Är det bara jag menar du?

Ja ja, case closed då.

Nån som vet varför jag får stånd när jag skiter trots att jag är hetero? Är detta något jag borde fråga läkaren om? (Jag har haft det såhär sen jag kom in i puberteten.)
Jag googlade och någon sa såhär angående "erection while pooping"
Citat:
It's normal. Your poop is pressing on your prostate and stimulating it causing an erection. Completely normal reaction but you should get your prostate checked if it starts to become consistent. An enlarged prostate can be a symptom of other health issues.
Det låter på dig som att det händer ofta (alltid?).
Läge att gå till stjärtdoktorn innan det är för sent?

Angående själva trådstarten så står jag alltid när jag torkar mig. Ska ju ändå till handfatet för våttorkning och som du beskriver i trådstarten måste vara otroligt svårt att inte gnida kuken mot framkanten om man samtidigt ska ner med en hand bakom röven.

Råkar dock ut för den obehagliga porslinskyssen då och då på mindre toaletter, även utan erektion och det är grymt obehagligt. Mest för att jag tänker på att någon annan innan mig har råkat ut för exakt samma sak (dessa mindre toaletter är ju alltid såna som okända människor har varit på, då typ alla lägenhet/hus-toaletter är lite mer normala till storleken).
Typ som när folk sa att "nu är det som att vi har hånglat" när man drack från samma läskburk som liten... "nu är det som att vi har dockat
Citera
2018-02-18, 06:45
  #17
Medlem
StenSaxPungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haiguise
Jag googlade och någon sa såhär angående "erection while pooping"

Det låter på dig som att det händer ofta (alltid?).
Läge att gå till stjärtdoktorn innan det är för sent?

Angående själva trådstarten så står jag alltid när jag torkar mig. Ska ju ändå till handfatet för våttorkning och som du beskriver i trådstarten måste vara otroligt svårt att inte gnida kuken mot framkanten om man samtidigt ska ner med en hand bakom röven.

Råkar dock ut för den obehagliga porslinskyssen då och då på mindre toaletter, även utan erektion och det är grymt obehagligt. Mest för att jag tänker på att någon annan innan mig har råkat ut för exakt samma sak (dessa mindre toaletter är ju alltid såna som okända människor har varit på, då typ alla lägenhet/hus-toaletter är lite mer normala till storleken).
Typ som när folk sa att "nu är det som att vi har hånglat" när man drack från samma läskburk som liten... "nu är det som att vi har dockat

Tack. Men jag trollade bara trollet. Jag får INTE stånd när jag skiter, eller ja nån gång har det väl hänt iofs.
Citera
2018-02-18, 12:44
  #18
Medlem
8xxSeriess avatar
Vet precis vad du menar TS.

Ibland lägger jag papper i framkant på porslinet, eftersom penis ligger emot porslinet när jag sitter ner, vilket äcklar mig om man sitter på ex. en toalett på jobbet. Vill ju inte att mitt ollon ska vidröra samma yta som kanske någon annan har haft sitt vårtiga skabbiga nerpissade ollon emot.
Citera
2018-02-24, 16:55
  #19
Medlem
brianmolkos avatar
Bid'e skaffa en
Citera
2018-02-24, 19:53
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StenSaxPung
Varje gång jag ska torka mig i arslet så blir jag tvungen att med ena handen hålla ner kuken så att inte ollonet ska slå i porslinet. Är detta något alla måste göra eller?

Både min kropp och min penis är av standardlängd.

du är tjockis?
Citera
2018-02-24, 20:07
  #21
Medlem
StenSaxPungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rayko
du är tjockis?

Nope
Citera
2018-02-24, 20:17
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StenSaxPung
Nope
D va ju tur d.

Annars hade du doppat pungen i toavattnet 😘.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback