Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-03, 01:03
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Betänk hur gigantiskt stort universum är. Hur stor är chansen att någon intelligent livsform skulle hitta hit till just våran planet?
Hur stor är chansen ens att det finns några som lyckats komma på hur man kan resa mellan olika planetsystem?

Väldigt svårt att besvara de frågor du ställer.
Citera
2018-04-03, 20:18
  #26
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ambelain
Vi är inte ensamma. Så är det bara. Och det finns inget du kan göra åt det, eller någon annan heller för den delen. "De" är här.


Du kan ju göra något åt det genom att ta din medicin!
Citera
2018-04-22, 11:10
  #27
Medlem
poppilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Vad är det jag ska "kolla runtomkring" på? Suddiga youtube-videor? Sensationsdokumentärer?
Du e ju inte troende, då ser du fel som du vill se fel på, du är hopplös själ devärre. VI medvetna lever i en mycket intesiv liv.
Citera
2018-04-22, 11:13
  #28
Medlem
Har jag fel, eller är USA överrepresenterat i sådana här konspirationer?
Det är sällan jag hör talas om att Uganda eller Taiwan undanhåller bevis för alien invasions.
Citera
2018-04-22, 11:45
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poppilo
Du e ju inte troende, då ser du fel som du vill se fel på, du är hopplös själ devärre. VI medvetna lever i en mycket intesiv liv.

"Troende"? Det var bevis som efterfrågades, inte övertygelse.
Citera
2018-04-22, 11:49
  #30
Medlem
poppilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
Har jag fel, eller är USA överrepresenterat i sådana här konspirationer?
Det är sällan jag hör talas om att Uganda eller Taiwan undanhåller bevis för alien invasions.
Det finns en hemlig grupp runtomkring jorden, alla viktiga personer står i kring denna gruppering, alla länder samarbetar med varann
Citera
2018-04-22, 11:49
  #31
Medlem
poppilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
"Troende"? Det var bevis som efterfrågades, inte övertygelse.
Det är svårt att bevisa när allting är en stor konspriation folk måste börja träda fram nya visselblåsare.
Citera
2018-04-22, 11:50
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poppilo
Det är svårt att bevisa när allting är en stor konspriation folk måste börja träda fram nya visselblåsare.

Vad är en stor konspiration?
Citera
2018-04-22, 11:51
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poppilo
Det finns en hemlig grupp runtomkring jorden, alla viktiga personer står i kring denna gruppering, alla länder samarbetar med varann
Ja, och flascback är dess kanal. På svenska, vilket alla förstår. Smart.
Hur många tusentals människor är med i denna grupp? Jag gissar på 20 000.
Citera
2018-04-22, 11:51
  #34
Medlem
poppilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Vad är en stor konspiration?
Allt det som händer bakom stängda dörrar helt enkelt. Stormakten har kontroll över oss, vi så självupptagna med tv, jobb, familj osv osv men vi troende vet mer än så och vet vad stormakten håller på med.
Citera
2018-04-22, 11:53
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poppilo
Det är svårt att bevisa när allting är en stor konspriation folk måste börja träda fram nya visselblåsare.
Ja, då är det bara att vänta. I dagens läge, med dagens teknik, borde detta vara ganska lätt.
Citera
2018-04-22, 11:54
  #36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poppilo
Allt det som händer bakom stängda dörrar helt enkelt. Stormakten har kontroll över oss, vi så självupptagna med tv, jobb, familj osv osv men vi troende vet mer än så och vet vad stormakten håller på med.

Jag hade själv ett teleskop som tonåring som jag tittade genom ofta, inte kom det några män i svarta kostymer och slog ner mig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback