Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2018-02-20, 13:26
  #97
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Ts får väl klargöra vad han menar. Är ju en viss skillnad på att klippa naglarna då det fyller en praktisk funktion att ha korta naglar kontra att raka benen som inte fyller annan funktion än estetisk

Det kan också vara skönare utan hår. Jag vaxar könshår för det helt enkelt är skönare utan hår och utan stubb där nere. Jag vaxar armhålor då jag tycker svett och svettdoft sätter sig fast nåt så jävligt annars i armhålehåret. Däremot ryggen spelar ingen roll, så där tar jag enbart bort håret av estetiska skäl.

Är man.
Citera
2018-02-20, 13:52
  #98
Medlem
flaskborstes avatar
Det beror nog mycket på tjejen. Min behöver inte sminka sig hon ser bra ut i alla lägen iallafall. Behöver inte rakasig heller då hon inte har så mycket hårväxt.. plockar lite hår där och där rakar sig nertill då och då men inget smink, puder, mascara eller liknande. (asiat) Kanske kommer det senare i livet men nu (30) så behövs inget smink alls.

Finns ju kvinnor som har värre skäggväxt än män.. oftast då medelhavskvinnor och mellanöstern, arabvärlden. Håriga ben och liknande.. Även många Svenska tjejer har utseenden som måste döljas med smink.. Inget för mig.. avskyr lukten av smink och vissa sorter reagerar jag kroppsligen på med andnöd och rinnande näsa. Frun arbetar inom vården och använder som sagt inte smink alls. Vilket är ett krav på många sjukhusavdelningar
Citera
2019-08-05, 23:29
  #99
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nykula
Ja, vad tycker ni killar eller män om all natural kvinnor, skulle ni kunna ha ett förhållande med en all natural kvinna?

Det är ganska sällsynt i vårt samhälle men det finns. Med all natural menar jag typ helt orakad (håriga ben, armhålor, armar osv), inget smink, inget krims krams som örhängen osv, o fixerade ögonbryn, ofixearade naglar ni fattar nog

Vad tycker ni allmänt om det? Med tanke på att killar inte alls har samma krav på att vara fixade så tycker jag vi inte ska ha sådana krav på kvinnor.

En annan tanke är att när man söker på all natural woman så kommer det fortfarande upp bilder på rakade fixerade kvinnor, lite lustigt.
skulle älska den kvinnan så det sjunger om det!
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback