Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-17, 13:21
  #1
Medlem
Nykulas avatar
Ja, vad tycker ni killar eller män om all natural kvinnor, skulle ni kunna ha ett förhållande med en all natural kvinna?

Det är ganska sällsynt i vårt samhälle men det finns. Med all natural menar jag typ helt orakad (håriga ben, armhålor, armar osv), inget smink, inget krims krams som örhängen osv, o fixerade ögonbryn, ofixearade naglar ni fattar nog

Vad tycker ni allmänt om det? Med tanke på att killar inte alls har samma krav på att vara fixade så tycker jag vi inte ska ha sådana krav på kvinnor.

En annan tanke är att när man söker på all natural woman så kommer det fortfarande upp bilder på rakade fixerade kvinnor, lite lustigt.
Citera
2018-02-17, 13:32
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nykula
Ja, vad tycker ni killar eller män om all natural kvinnor, skulle ni kunna ha ett förhållande med en all natural kvinna?

Det är ganska sällsynt i vårt samhälle men det finns. Med all natural menar jag typ helt orakad (håriga ben, armhålor, armar osv), inget smink, inget krims krams som örhängen osv, o fixerade ögonbryn, ofixearade naglar ni fattar nog

Vad tycker ni allmänt om det? Med tanke på att killar inte alls har samma krav på att vara fixade så tycker jag vi inte ska ha sådana krav på kvinnor.

En annan tanke är att när man söker på all natural woman så kommer det fortfarande upp bilder på rakade fixerade kvinnor, lite lustigt.
ja det vore kanonkvinnan
Citera
2018-02-17, 13:32
  #3
Medlem
Absolut inte! Sexigt när hon gör sig fin för mig. Vi har inga örhängen för att det är kvinnligt, men det är ju inte samma som att inte vara fixade. Vi rakar oss på morgonen, vi duschar och håller oss fräscha, vi rakar oss där vi bör vara rakade etc.
Citera
2018-02-17, 13:33
  #4
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aboutme
Absolut inte! Sexigt när hon gör sig fin för mig. Vi har inga örhängen för att det är kvinnligt, men det är ju inte samma som att inte vara fixade. Vi rakar oss på morgonen, vi duschar och håller oss fräscha, vi rakar oss där vi bör vara rakade etc.
Rakar du benen också?
Citera
2018-02-17, 13:34
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Rakar du benen också?

Nej, det är kvinnligt.
Citera
2018-02-17, 13:36
  #6
Medlem
Oldberrys avatar
Nej tack, inget för mig. Viktigt att sköta om sitt yttre.
Citera
2018-02-17, 13:36
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nykula
Ja, vad tycker ni killar eller män om all natural kvinnor, skulle ni kunna ha ett förhållande med en all natural kvinna?

Det är ganska sällsynt i vårt samhälle men det finns. Med all natural menar jag typ helt orakad (håriga ben, armhålor, armar osv), inget smink, inget krims krams som örhängen osv, o fixerade ögonbryn, ofixearade naglar ni fattar nog

Vad tycker ni allmänt om det? Med tanke på att killar inte alls har samma krav på att vara fixade så tycker jag vi inte ska ha sådana krav på kvinnor.

En annan tanke är att när man söker på all natural woman så kommer det fortfarande upp bilder på rakade fixerade kvinnor, lite lustigt.

Om män i allmänhet tyckte om det så skulle ni kvinnor vara naturella. Ni skulle se att det var det som vi efterfrågade. Precis som vi män försöker leva upp till vad ni kvinnor vill ha. Vanlig marknadsekonomi.

För övrigt växer det hår på oss också. Vi är inte ofixade.
Citera
2018-02-17, 13:36
  #8
Medlem
megacoolmans avatar
Har inga större problem med det. Ok, benen kanske inte behöver se ut som på en gorilla då.

Många tjejer idag ser för jävliga ut när de rakar bort ögonbrynen och målar dit nya halvvägs upp i pannan. Många använder mer spackel än en målare, och det ser illa ut.

Överdrivet långa naglar ger bimbovarning. Jag gillar tjejer som kan ta i och jobba lite fysiskt, och det går inte med långa naglar.

Kvinnor som är överdrivet stylade med senaste dyra modet och ser lite fina i kanten ut, gör mig rädd.
Skulle aldrig dejta en sådan.
Citera
2018-02-17, 13:39
  #9
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aboutme
Nej, det är kvinnligt.
Aha. Så du menar att kvinnlig behåring är ofräsch?

Ts beskriver ju inte en ”naturell” kvinna som i att hon aldrig skulle tvätta sig. Bara att hon inte rakar sig eller sminkar sig.
Citera
2018-02-17, 13:41
  #10
Medlem
Nykulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Aha. Så du menar att kvinnlig behåring är ofräsch?

Ts beskriver ju inte en ”naturell” kvinna som i att hon aldrig skulle tvätta sig. Bara att hon inte rakar sig eller sminkar sig.
Precis
Citera
2018-02-17, 13:42
  #11
Medlem
Nykulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitt-namn
Om män i allmänhet tyckte om det så skulle ni kvinnor vara naturella. Ni skulle se att det var det som vi efterfrågade. Precis som vi män försöker leva upp till vad ni kvinnor vill ha. Vanlig marknadsekonomi.

För övrigt växer det hår på oss också. Vi är inte ofixade.
Fast det är ju ingen som reagerar om en kille har hår under armarna men om en kvinna har det så är hon djävulen själv.
Citera
2018-02-17, 13:43
  #12
Medlem
Nykulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 66kloksaini66
ja det vore kanonkvinnan
Jaså, skulle du kunna utveckla dig lite? Varför, vad är fördelen?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback