Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-16, 21:59
  #1
Medlem
Hej!

Jag är i 27 års åldern och har svårt att hålla mina sexpartners under en längre tid.
Jag har träffat en nu i 3 månader, men har vi bara varit hemma hos mig eftersom åldern är för stor så det har varit lite på mina villkor. Nu säger hon att jag är lite för ung och oerfaren.

Men är detta något som ligger där till vanligt att vi män har svårare att få kvinnan intresserad i bara sexet över en längre tid utan att det blir tråkigt? Det känns som att det är svårt att hitta någon som bara vill göra det, och då ganska regelbundet, utan några förpliktelser.


/Oskii
Citera
2018-02-16, 22:05
  #2
Medlem
Hermann666s avatar
Det vanligaste är väl att tjejen vill ha mer än bara sex? Att hon vill ha ett förhållande med hus och bil och gemensam vårdnad. Kan du inte röra dig i den riktningen söker hon sig till någon annan.
Citera
2018-02-16, 22:08
  #3
Medlem
stoltsvenskfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oskii
Det känns som att det är svårt att hitta någon som bara vill göra det, och då ganska regelbundet, utan några förpliktelser.

Hon tröttnade förmodligen bara. Det är inte så konstigt. Har man inga känslor och inget "samliv" förutom samlag så tröttnar nog de flesta efter ett tag. Speciellt om inte sexet förnyas och utvecklas.

Hade inte hon tröttnat efter 3 månader, så hade kanske du gjort det efter 4.
Citera
2018-02-16, 22:17
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Det vanligaste är väl att tjejen vill ha mer än bara sex? Att hon vill ha ett förhållande med hus och bil och gemensam vårdnad. Kan du inte röra dig i den riktningen söker hon sig till någon annan.

Det är sant, men nu var hon i 50 års åldern så hon har haft det livet...
Citera
2018-02-16, 22:31
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oskii
Det är sant, men nu var hon i 50 års åldern så hon har haft det livet...

Hon kanske just därför tänkte att det är härligt att testa lite olika. Men om du vill fortsätta träffa henne: kan du inte kombinera ngt halvromantiskt med ngt porrigt? Typ fråga henne vad hennes favoritvin är, laga en god middag och sen rocka och rulla?
Citera
2018-02-16, 22:43
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Singularityxs
Hon kanske just därför tänkte att det är härligt att testa lite olika. Men om du vill fortsätta träffa henne: kan du inte kombinera ngt halvromantiskt med ngt porrigt? Typ fråga henne vad hennes favoritvin är, laga en god middag och sen rocka och rulla?

Bra svar! Tack
Citera
2018-02-16, 22:47
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stoltsvenskfitta
Hon tröttnade förmodligen bara. Det är inte så konstigt. Har man inga känslor och inget "samliv" förutom samlag så tröttnar nog de flesta efter ett tag. Speciellt om inte sexet förnyas och utvecklas.

Hade inte hon tröttnat efter 3 månader, så hade kanske du gjort det efter 4.

Tror det är mycket så hon tänker faktiskt. Tack!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback