Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-18, 22:10
  #85
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helsnurrig
Självklart väljer man det första om man inte är en sådan där sex handlar om någon slags självbekräftelse snarare än om själva upplevelsen. Är man sådan så bör man ta sig en god funderare på hur lycklig man egentligen är...

Så hellre tolv helt random, se till ha skydd
Citera
2018-02-18, 22:15
  #86
Medlem
Varför hatar svenska grabbar sina svenska tjejer för ? varför kan ni inte komma i överens för, mitt hjärta brister när jag läser den här delen av forumet
Citera
2018-02-18, 22:33
  #87
Medlem
Helsnurrigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Så hellre tolv helt random, se till ha skydd

NÅGON standard ska de givetvis hålla, men jag ligger hellre 12ggr med medelmåttor än en gång med en tiopoängare.

Hur som helst, hur tungt kvalitet respektive kvantitet väger är egentligen helt off topic. Finns många riktigt snygga thaitjejer så man får utan problem båda delarna där nere. Om du däremot menar att det är anseendet som väger tyngst, dvs vad man kan få att skryta med inför polarna, så anser jag att du är fel ute.
__________________
Senast redigerad av Helsnurrig 2018-02-18 kl. 22:39.
Citera
2018-02-22, 13:03
  #88
Medlem
Helsnurrigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Nä det finns det inte din sverigedemokrat, varför kan ni inte jobba på en politik, för få tillbaka en massa företag, istället för massa teater gängmord och teater relationsmord där man inte fattar varför killlen hade relation med den "tjejen". Våldtäkt i Fittja sätt fast killarna för retroaktivt försökt få olämpliga sjukdomar, genom ligga och våldta en "tjej" en hen som knarkat bort sin kvinnlighet.

Kom tillbaka när du är nykter. Fattar inte ett skit
Citera
2018-02-22, 13:54
  #89
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milanbajo2
Förstår svenska kvinnor varför män hellre väljer fattiga tjejer från u-länder än svenska kvinnor med både hem, utbildning och karriär? Förstår dom varför svenska män inte längre orkar dejta och varför vi helst inte vill gifta oss?
Förstår svenska kvinnor varför män åker till Thailand och förstår dom vad män gör där?
Förstår Stefan Löfven och Morgan Johansson det?
Nu finns det ju inget "svenska män" här. Det är vissa svenska män som inte kan få annat än en köpefru. Och ja, det fattar kvinnor.
Citera
2018-02-22, 13:59
  #90
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majongq
Varför hatar svenska grabbar sina svenska tjejer för ? varför kan ni inte komma i överens för, mitt hjärta brister när jag läser den här delen av forumet
Det är inget "vi svenska grabbar" här övht. Det är missanpassade pojkar som bara kan självömkan och hat. Men det är ju läskigt att såna går lösa, visst.
Citera
2018-02-22, 14:02
  #91
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Det är inget "vi svenska grabbar" här övht. Det är missanpassade pojkar som bara kan självömkan och hat. Men det är ju läskigt att såna går lösa, visst.
Den som sa det den var det.
Citera
2018-02-22, 14:13
  #92
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Det är inget "vi svenska grabbar" här övht. Det är missanpassade pojkar som bara kan självömkan och hat. Men det är ju läskigt att såna går lösa, visst.

"Alla som har åsikter jag inte gillar är feta, fula, äckliga, nazister, svaga, stora fötter, hatiska etc etc..."
Väldigt moget tankesätt här
Citera
2018-02-22, 14:30
  #93
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Achie
"Alla som har åsikter jag inte gillar är feta, fula, äckliga, nazister, svaga, stora fötter, hatiska etc etc..."
Väldigt moget tankesätt här
Ja, fast kommer men med en massa plattityder och stereotypa vanföreställningar om både kvinnor och män så är man inte en av vinnarna. Inte heller om man måste åka till Thailand för att ingen kvinna frivilligt vill ha en.
Citera
2018-02-22, 14:31
  #94
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Den som sa det den var det.
Ja vem vet. Jag kanske också föraktar kvinnor och åker som sexturist till Thailand.
Citera
2018-02-22, 23:10
  #95
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av milanbajo2
Förstår svenska kvinnor varför män hellre väljer fattiga tjejer från u-länder än svenska kvinnor med både hem, utbildning och karriär? Förstår dom varför svenska män inte längre orkar dejta och varför vi helst inte vill gifta oss?
Förstår svenska kvinnor varför män åker till Thailand och förstår dom vad män gör där?
Förstår Stefan Löfven och Morgan Johansson det?
Jodå, de vill gå den enkla vägen och de vill ha makt över en annan varelse. De är samma personer som köper horor.
De är lata män som hellre betalar än anstränger sig.

En normal man ser kvinnan som en person på samma nivå, en normal man anstränger sig för att göra sig attraktiv, en normal man anstränger sig för att träffa en partner, de klarar motgångar och kan kompromissa.
Citera
2018-02-22, 23:19
  #96
Medlem
Jag tror det är biologi från alla håll, svenska tjejer ser ner på de killar av "lågt värde" som gifter sig med utländska tjejer för att biologi säger att de inte ska föröka sig. Biologi driver även männen som väljer att göra så, hypergami är globalt och därför blir det svårt att hitta någon i sverige.

T.ex en thailändsk tjej kommer se den vita mannen som högt värde pga att han kan tillföra beoende mat och liknande som kvinnor söker(pengar).

Sedan så börjar fler och fler män ogilla västerländska kulturen med feminism och allt som tillhör.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback