Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-16, 15:22
  #1
Avstängd
Komintekaxas avatar
Har precis fick mina grundvallar omskakade en aning då jag har fått mina misstankar bekräftade. Einstein var en stor fraud, att han var en kvinnomisshandlare och aldrig klarade av grundläggande ubildningen det visste jag redan! Tesla som inte är en jude tas aldrig upp som en hjälte!

Nu då till tesen, i sociologin och humaniora är relativitet/ allt är en social konstruktion. Då tror man att fysiken och naturvetenskapen är bättre men är det verkligen det då? Det var ju judar som har grundat det mesta vi har idag, sedan franska revolutionen och Napoleon är det bara judendom. NEWTON som inte var jude som var en annan stor fysiker kom inte på löjliga ideer om relativitet! Men så kom Einstein och han var perfekt att använda som en gestalt för att marxism och vetenskap går hand i hand.

https://www.youtube.com/watch?v=fkqTK09i-Xg

Relativitetsteorin är enbart till för att kunna säga att det inte finns moraliska absoluta värden!
__________________
Senast redigerad av Komintekaxa 2018-02-16 kl. 15:32.
Citera
2018-02-16, 15:29
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Komintekaxa
Har precis fick mina grundvallar omskakade en aning då jag har fått mina misstankar bekräftade. Einstein var en stor fraud, att han var en kvinnomisshandlare och aldrig klarade av grundläggande ubildningen det visste jag redan! Tesla som inte är en jude tas aldrig upp som en hjälte!

Nu då till tesen, i sociologin och humaniora är relativitet/ allt är en social konstruktion. Då tror man att fysiken och naturvetenskapen är bättre men är det verkligen det då? Det var ju judar som har grundat det mesta vi har idag, sedan franska revolutionen och Napoleon är det bara judendom.

https://www.youtube.com/watch?v=fkqTK09i-Xg

Relativitetsteorin är enbart till för att kunna säga att det inte finns moraliska absoluta värden!
Du är ingen teoretisk fysiker inte.

Citera
2018-02-16, 15:31
  #3
Avstängd
Komintekaxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P-o-beln
Du är ingen teoretisk fysiker inte.


Du såg inte videon?
Det finns massor av fysiker som talar emot den här relativitetsteorin, det är inte så clearcut som judisk media vill få oss att tro!
Citera
2018-02-16, 15:45
  #4
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Du har fullständigt och totalt missförstått relativitetsteorin. Ordet "relativt" missleder ditt ganska förkrympta intellekt att tro att den har något att göra med kulturrelativism eller dylikt.

Det har den inte. Schas i säng med dig!
Citera
2018-02-16, 15:55
  #5
Avstängd
Komintekaxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Du har fullständigt och totalt missförstått relativitetsteorin. Ordet "relativt" missleder ditt ganska förkrympta intellekt att tro att den har något att göra med kulturrelativism eller dylikt.

Det har den inte. Schas i säng med dig!

Jasså? Att partiklar kan vara på två ställen samtidigt och annat dravel går inte emot en sund mans värderingar?
Sedan det här skitet om att fri vilja inte finns, ännu mer dravel. Nej du fysiken är i själva verket inte så jävla absolut som ni vill tro.
Citera
2018-02-16, 16:07
  #6
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Komintekaxa
Jasså? Att partiklar kan vara på två ställen samtidigt och annat dravel går inte emot en sund mans värderingar?
Sedan det här skitet om att fri vilja inte finns, ännu mer dravel. Nej du fysiken är i själva verket inte så jävla absolut som ni vill tro.

De två sakerna har ingenting att göra med Relativitetsteorin. Du får ta och läsa på en hel del innan du uttalar dig.

Se så. I säng!
Citera
2018-02-16, 16:19
  #7
Medlem
Lustigt nog har jag för mig att relativitetsteorin inledningsvis sågs med stor skepsis i Sovjetunionen, eftersom marxist-leninisterna ansåg den "idealistisk".
Citera
2018-02-16, 16:24
  #8
Avstängd
Komintekaxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
De två sakerna har ingenting att göra med Relativitetsteorin. Du får ta och läsa på en hel del innan du uttalar dig.

Se så. I säng!

Du har fel
Citera
2018-02-16, 17:39
  #9
Medlem
Hur skulle en teori som presenterades över tjugo år efter Karl Marx död kunna utgöra grundbulten i marxismen?
Citera
2018-02-16, 17:48
  #10
Avstängd
Komintekaxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.R.M.114
Hur skulle en teori som presenterades över tjugo år efter Karl Marx död kunna utgöra grundbulten i marxismen?

Kommunismen var utbredd redan då, du fattar ju poängen. Einsteins är inte bara en conman utan han används även som slagträ. Jag trodde inte allt detat om einstein men nu förstår jag varför jag alltid har haft en känsla kring honom. Tesla har alltid setts som någon som knullar duvor, för han var arisk man, Newton var narcissist men Einstein var världens trevligaste. När verkligheten är tvärtom!

Och det här med relativitet och att partiklar är både här och där är bara ett steg öfr att krossa ideen om det sunda
Citera
2018-02-16, 17:51
  #11
Medlem
Dragonflashs avatar
Slår vad om att marxismen har sina rötter i judendomen djupare än vi tror.
Fast Einstein kanske inte valde att vara ärlig när han genomförde sina teorier.
Han var ju en jagad jude under hela kriget.
Citera
2018-02-16, 18:02
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Komintekaxa
Kommunismen var utbredd redan då, du fattar ju poängen.
Ja, och det är just det som är problemet. För att en teori skall kunna utgöra grundbulten för något annat, en ideologi i det här fallet, så måste teorin ha kommit till före ideologin. Förstår du det här?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback