Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-16, 09:44
  #1
Medlem
Såg att P3 Serie släppt "Tunnlarna". Skriven av Jerker Virdborg. Jag har bara läst "Skyddsrummet Luxgatan" av honom, men gillade den mycket.

Vad tror ni om podden?

Copy paste från Sr:s hemsida:

”Två personer skadades på torsdagskvällen i en olycka i en av Gatu- och Fastighetskontorets tunnlar under Johannes Kyrka.” Klas blir som besatt av en tidningsnotis. En notis som förändrar allt.

http://sverigesradio.se/sida/avsnitt...programid=4947
Citera
2018-02-16, 09:51
  #2
Medlem
Blir till att sträck lyssna idag på jobbet.
Lyssnat på dom tidigare, kommando Karim, de dödas röster och darknet, tycker samtliga har varit mycket välgjorda.

Hoppas den lever upp till dom tidigare man lyssnat på. Lämnar en recension när jag lyssnat klart. Hoppas även på att Sr trappar upp takten på P3 serie då alla hittils har varit riktigt bra.
Citera
2018-02-16, 13:14
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.xduba
Blir till att sträck lyssna idag på jobbet.
Lyssnat på dom tidigare, kommando Karim, de dödas röster och darknet, tycker samtliga har varit mycket välgjorda.

Hoppas den lever upp till dom tidigare man lyssnat på. Lämnar en recension när jag lyssnat klart. Hoppas även på att Sr trappar upp takten på P3 serie då alla hittils har varit riktigt bra.

Håller med. Fler serier!

Jag ska också lyssna i helgen. Återkommer med recension.
Citera
2018-02-19, 12:36
  #4
Medlem
Mulla Krekars avatar
Ska också lyssna på denna. Har också hört ovanstående, samt Himmelsberg o varit hyfsat nöjd.
Utan att spoila, ni som lyssnat, var den bra?
Citera
2018-02-20, 13:46
  #5
Medlem
Mulla Krekars avatar
Den verkar väldigt bra. Jag tänkte att jag skulle lyssna på alla avsnitt igår kväll, hann med ett och ett halvt avsnitt, sen slocknade uppkopplingen. Gör ett nytt försök ikväll, när det ändå är P3 Rock.
Citera
2018-02-21, 19:47
  #6
Medlem
Mulla Krekars avatar
Jaaa... Vad var...
Citera
2018-02-22, 09:25
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Jaaa... Vad var...

Så jädra spämnnande!! Bra jobbat på P3!

Jag är tveksam till
.

Jag tror mer att det finns något
Att Klas vill ner igen är mer en sökan efter
än en sökan efter något
.
Citera
2018-02-22, 12:02
  #8
Medlem
Tunnlarna är fan mycket bättre än kommando karim! Denna känns ju läskig på riktigt.

Fick upp på instagram att dom hade gjort något spel till serien. https://www.instagram.com/p3serie_tunnlarna/

När man har lyssnat på serien så fattar man hur sjukt många detaljer dom har plockat upp från podden och implementerat i spelet.

Tummen upp från mig!
Citera
2018-02-22, 14:16
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intenu2
Tunnlarna är fan mycket bättre än kommando karim! Denna känns ju läskig på riktigt.

Fick upp på instagram att dom hade gjort något spel till serien. https://www.instagram.com/p3serie_tunnlarna/

När man har lyssnat på serien så fattar man hur sjukt många detaljer dom har plockat upp från podden och implementerat i spelet.

Tummen upp från mig!

Ja, håller med om Kommando Karim. Den här har något som gör att man sugs in.

Spelet är faktiskt rätt snyggt gjort. Själv har man fastnat på nivå 6, hittat ingen
. Någon som vill hjälpa mig?

www.instagram.com/p3serie_tunnlarna
Citera
2018-02-22, 14:21
  #10
Medlem
Mulla Krekars avatar
Kollade in spelet lite snabbt, men måste man kunna Stockholms geografi för det?
Jag har ju nästan aldrig varit i Stockholm...
Citera
2018-02-22, 16:05
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Kollade in spelet lite snabbt, men måste man kunna Stockholms geografi för det?
Jag har ju nästan aldrig varit i Stockholm...

Du behöver inte kunna, du kan kolla på bilderna mest. Finns ledtrådar i varje
Citera
2019-05-17, 15:06
  #12
Medlem
Har lyssnat igenom hela nu när jag gjort ärenden och


Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback