Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-03-17, 17:15
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Ibland känner jag för att jobba för min belöning istället för att peta in en ny så fort en gammal åker ut som vanligt. Det kan vara på typ en lördagsmorgon då jag tar den vanliga prillan till kaffet för att sedan vänta ända till efter lunch för att ta en ny. Det är lite jobbigt men det är ändå så kort period att man fixar det och när man väl får i sig den där snusen igen får man extra njutning. Det motiverar även att äta snabbare.

Har någon gjort samma sak? Hur upplever ni det? Vågar någon prova på detta under veckan och rapportera tillbaka hur det gick?


Hahaaha smart.. självklart har jag gått några timmar utan snus men det har varit för att jag varit tom.. men jag ska prova ditt förslag och se hur det känns. Jag återkommer med rapport efter jag provat
Citera
2018-03-27, 20:52
  #14
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie83
Hahaaha smart.. självklart har jag gått några timmar utan snus men det har varit för att jag varit tom.. men jag ska prova ditt förslag och se hur det känns. Jag återkommer med rapport efter jag provat
Provade du? Hur gick det?
Citera
2018-03-28, 20:11
  #15
Medlem
Hupats avatar
Gör så dagligen! Vissa tillfällen drar jag mig till och med från att snusa under en hel/halv dag, för att senare få stoppa in den där efterlängtade prillan. Schysst för ekonomin, sen är jag traumatiserad efter att ha råkat äta upp en hel prilla en gång så käkar aldrig mat med snus inne. Äter ganska ofta under en dag så blir inte så mycket.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback