Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-15, 23:05
  #1
Medlem
Mattercates avatar
Hej! Jag har en snabb fråga. Det är så att jag vill byta telefon med hjälp av telenor change, jag skall byta imorgon är tänkt vilket betyder att jag skall byta innan jag haft telefonen i ett år vilket medför en kostnad som för mig är 1080 kr. Sedan har jag en faktura från telenor som skall vara betald den 28 februari. Stryks denna faktura i butik så att jag enbart betalar 1080 kr eller är det så att jag får betala båda beloppen i en klumpsumma i butik? Eller kommer den fakturan på nästkommande faktura för den nya telefonen? Jag hoppas ni hängde med där! Mvh!
Citera
2018-02-16, 06:42
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattercate
Hej! Jag har en snabb fråga.

Har du en 'snabb fråga', eller t.o.m. en snabbfråga, så Ring då Telenor, det är snabbast och dessutom gratis från din Telenoranslutna mobil.
Citera
2018-02-16, 07:06
  #3
Medlem
Mattercates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lbl
Har du en 'snabb fråga', eller t.o.m. en snabbfråga, så Ring då Telenor, det är snabbast och dessutom gratis från din Telenoranslutna mobil.

Jag skall testa detta nu när kundtjänst öppnar. Tidigare kontakt med kundtjänst har inte givit något uppenbart svar, därav min fråga här på forumet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback