Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-15, 13:20
  #1
Medlem
Pervo-Kris.s avatar
Kan vi killar gå i tights som tjejer gör utan att tjejer hånar oss då?

Jag sitter i om killar hånar! Vad jag undrar är hur tjejerna ställer sig till detta.

Jag känner mig inte fri då jag känner att tjejer på stan hade håna mig.

Jämlikt?

Varför okej för dem men inte mig?
__________________
Senast redigerad av pewpew 2018-02-16 kl. 16:40. Anledning: Rättelse rubrik
Citera
2018-02-15, 13:26
  #2
Medlem
199702042s avatar
Det är nog okej, män går ju faktiskt runt med en handväska utan att vara homosexuell idag.

Börja en ny trend vettja, kör utan kalsonger och låt pungen hänga utanför shortsen.
Citera
2018-02-15, 13:43
  #3
Medlem
Helsnurrigs avatar
Du får säkert många tjejer med den utstyrseln
Citera
2018-02-15, 14:15
  #4
Medlem
psflaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pervo-Kris.
Kan vi killar gå i tights som tjejer gör utan att tjejer hånar oss då?

Jag sitter i om killar hånar! Vad jag undrar är hur tjejerna ställer sig till detta.

Jag känner mig inte fri då jag känner att tjejer på stan hade håna mig.

Jämlikt?

Varför okej för dem men inte mig?


Du hinner ändra rubriken, om det nu inte är så att du gillar att kolla i tights.
Citera
2018-02-15, 15:25
  #5
Medlem
kalkryggars avatar
"Kollar i tights som tjejer har."

Vad äre du kollar.. bajsranden? Gillar du sånt å sniffa på.

Om du pratar om att gå i träningstajts när du tränar eller springer så måste den som hånar dig vara ett wt av lägsta nivå.

Men tänker du dig att du skall gå i leggings på stan när du fikar och shoppar så kan jag nog tänka mig att många undrar vad som händer. Men jag vet att det finns leggings för män. Har bara sett det i webbshoppar och vad jag vet inte på riktigt.

Det här skulle jag tycka var direkt märkligt om en man hade på sig. Skulle nog börja se det som en transa. Men jag hoppas inte det hindrar dig om du e sugen:
wetlook leggings

Sexigt som satan på tjejer.
Citera
2018-02-15, 15:26
  #6
Medlem
Drinkycrows avatar
Jag tycker man ser män i tights ibland, kanske inte nu på vintern dock. Olagligt är det ju inte men hur hånad du blir är ju svårt att reglera, det beror väl på hur löjlig du ser ut kanske.
Citera
2018-02-15, 16:22
  #7
Medlem
Pervo-Kris.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
"Kollar i tights som tjejer har."

Vad äre du kollar.. bajsranden? Gillar du sånt å sniffa på.

Om du pratar om att gå i träningstajts när du tränar eller springer så måste den som hånar dig vara ett wt av lägsta nivå.

Men tänker du dig att du skall gå i leggings på stan när du fikar och shoppar så kan jag nog tänka mig att många undrar vad som händer. Men jag vet att det finns leggings för män. Har bara sett det i webbshoppar och vad jag vet inte på riktigt.

Det här skulle jag tycka var direkt märkligt om en man hade på sig. Skulle nog börja se det som en transa. Men jag hoppas inte det hindrar dig om du e sugen:
wetlook leggings

Sexigt som satan på tjejer.

I min stad går tjejer i vanliga träningstights på stan och så. Det är sådana jag menar!!
Citera
2018-02-15, 16:29
  #8
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pervo-Kris.
I min stad går tjejer i vanliga träningstights på stan och så. Det är sådana jag menar!!

Går du träningsklädd så kan det väl funka. Då kan det se ut som att du är på väg till/från gymmet. Men en man i träningstajts och stickad tröja med ett par finskor på ett Cafe skulle nog se rätt knepigt ut.
Citera
2018-02-15, 17:30
  #9
Medlem
Zaedrewss avatar
Det enda som är accepterat är väl om du nyss varit ute på löprunda eller annan träning och inte hunnit byta om eller om du gått och blivit Superhjälte. Annars är nog risken stor att kvinnor inte bara kommer småle något utan även tro att på dig har dom ändå ingen chans för du tycker mer om egna könet.

Men såklart några måste ju börja med en sådan här trend så att det kanske i framtiden blir ett modeplagg även för män.
Citera
2018-02-15, 18:15
  #10
Medlem
Fattar inte det här tightsmodet, oavsett kön.

Det är lika illa som mysbyxemodet.

Nej det går fetbort för oss gubbar över 30.

Typisk pundarkostym det där.
Citera
2018-02-15, 19:02
  #11
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pervo-Kris.
Kan vi killar gå i tights som tjejer gör utan att tjejer hånar oss då?

Jag sitter i om killar hånar! Vad jag undrar är hur tjejerna ställer sig till detta.

Jag känner mig inte fri då jag känner att tjejer på stan hade håna mig.

Jämlikt?

Varför okej för dem men inte mig?
Har du missat alla killar/män i cykelbyxor???
Citera
2018-02-16, 08:08
  #12
Medlem
Pervo-Kris.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Har du missat alla killar/män i cykelbyxor???

Har dem rosa cykelbyxor?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback