Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-15, 01:05
  #13
Medlem
LeFakirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incarcerate
Det gör jag varje dag. I ditt fall hade jag börjat med 1x5mg alternativt 1x7.5mg Imovane + 1x40mg alternativt 1x1ml Theralen som motsvarar 40mg, runt 23:30-23:45.
Blev detta, fast lite senare! Tack för tipset.

Citat:
Ursprungligen postat av riskotten
Min dagsdos består tyvärr av 1st imovane 7.5mg 3st propavan 25mg och en melatonin agb 4mg. Får dessa utskrivet av läkare sedan ca: 3år tillbaka. Propavanen får mig att bli rätt seg och imovanen hjälper mig att somna in. Iallafall psykiskt då jag inte vet om den har någon effekt längre på mig. Söndagar efter jag varit ledig på helgen blir det 4-5 propavan och 3st imovane för att kunna somna. Arbetar 7-16 vardagar och detta hjälper mig att kunna somna och klara av att arbeta
Segt, detta med sömnproblem e verkligen inget roligt! Hoppas det blir bättre någon gång. Ska verkligen inte göra någon vana av att ta sömnmedecin om jag inte blir så illa tvungen.
Citera
2018-02-15, 19:18
  #14
Medlem
Om jag vill sova 10-12h i sträck utan och vakna en gång tramadol+weed (indica)

Eller vill sova 8h djup sömn

Lyrica 300-900mg

Vill du däcka fort och vakna efter 6-8h helt utvilad och ångest fri så gör 1st 7.5mg imovane jobbet
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback