Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-15, 10:47
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JulBanditen
Ärligt talat så kan jag inte så mkt alls om det. Men du får gärna förklara om du har tid och lust

Fast.. Jag kommer inte använda bärbar dator, utan en stationär. Hur fungerar det att dela från mobilen till en stationär? Router?
Citera
2018-02-15, 10:55
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JulBanditen
Fast.. Jag kommer inte använda bärbar dator, utan en stationär. Hur fungerar det att dela från mobilen till en stationär? Router?

Du kan dela mobilens internetförbindelse till din stationära dator genom usb-kabel.
Eller om du har ett wifi-nätverkskort i din stationära dator så kan du dela internet från mobilen via wifi.
Citera
2018-02-15, 11:07
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JulBanditen
Fast.. Jag kommer inte använda bärbar dator, utan en stationär. Hur fungerar det att dela från mobilen till en stationär? Router?

Fick det att funka till bärbara datorn iaf.. Tack
Citera
2018-02-15, 15:56
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clubkid
Du kan dela mobilens internetförbindelse till din stationära dator genom usb-kabel.
Eller om du har ett wifi-nätverkskort i din stationära dator så kan du dela internet från mobilen via wifi.

Tack, ska testa det
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback