Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-13, 21:59
  #1
Medlem
Hej!

Jag vill helst sluta med allt porrsurfande, det försämrar min syn på sex, mår inte bra av det och att det är allmänt konstigt att kolla på det.

Vad har ni för tips? Skaffa tjej?
Citera
2018-02-13, 22:04
  #2
Medlem
321js avatar
Skriv och läs på Flashback istället, skaffa lånekort på biblioteket och läs e-böcker.


https://www.youtube.com/watch?v=Pamohdb1eGo


Du får träna handen utan porr, visst träffa en tjej och bilda familj så får du ingen tid över till annat.
__________________
Senast redigerad av 321j 2018-02-13 kl. 22:14.
Citera
2018-02-13, 22:11
  #3
Medlem
RonaldJeremyHyatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Hej!

Jag vill helst sluta med allt porrsurfande, det försämrar min syn på sex, mår inte bra av det och att det är allmänt konstigt att kolla på det.

Vad har ni för tips? Skaffa tjej?

Blir antagligen att ni tittar porr tillsammans - tjejer gillar också porr
Citera
2018-02-13, 22:12
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 321j
Skriv och läs på Flashback istället, skaffa lånekort på biblioteket och läs e-böcker.


https://www.youtube.com/watch?v=Pamohdb1eGo

Men om man är kåt då? Kan ju bli att man blir det ibland
Citera
2018-02-13, 22:12
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonaldJeremyHyatt
Blir antagligen att ni tittar porr tillsammans - tjejer gillar också porr

Fast med en tjej kan man göra ju annat än att titta på porr, sedan så tittar väl tjejer mindre på porr?
Citera
2018-02-13, 22:45
  #6
Medlem
Hur vek är du? Bara att inte titta på porr. Sätt på något barn-filter på datorn om du inte kan hålla dig.
Citera
2018-02-13, 22:47
  #7
Medlem
Astrorbits avatar
Vadå konstigt? kan du utveckla? intala dig att det bara är skådespeleri och det inte ska påverka din syn.
Citera
2018-02-13, 22:47
  #8
Medlem
NovaOculuss avatar
Ändra dina rutiner så att du inte råkar sitta där vid datorn syssolös och uttråkad i flera timmar.

Var och när brukar du porr?
Citera
2018-02-13, 23:35
  #9
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Hej!

Jag vill helst sluta med allt porrsurfande, det försämrar min syn på sex, mår inte bra av det och att det är allmänt konstigt att kolla på det.

Vad har ni för tips? Skaffa tjej?

På vilket sätt försämrar det din syn på sex?
Citera
2018-02-14, 00:27
  #10
Medlem
Kalkon77s avatar
Finns väl bara ett sätt och det är att ge fan i det helt enkelt.
Citera
2018-02-14, 00:53
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astrorbit
Vadå konstigt? kan du utveckla? intala dig att det bara är skådespeleri och det inte ska påverka din syn.

Behövs väl inte utveckla mer än att man kan få en skev bild av sex? Det är ju bättre att utforska sex irl så att säga.
Citera
2018-02-14, 00:55
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Ändra dina rutiner så att du inte råkar sitta där vid datorn syssolös och uttråkad i flera timmar.

Var och när brukar du porr?

Så sant. Kan sitta framför datorn i flera timmar, slösurfa. Kanske borde skaffa fler hobbys?

Var? Hemma. När beror på, men oftast på morgonen, är av någon anledning väldigt kåt precis när jag vaknar. Sedan kan det bli myxket på kvällen också.
Ibland kan jag vissa lediga dagar bli helt beroende och runka framför porr i princip en hel dag, men det är sällan.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback