Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-13, 21:12
  #1
Medlem
Har en tjejkompis som gärna skulle vilja prova på att ha tjejsex.
Nu till problemet . Hon vill INTE gå bakom ryggen på sin kille och hon är samtidigt lite osäker på hur han kommer att reagera om hon frågar honom om tillåtelse.
Så är det någon som har seriösa tips/idéer på hur hon kan lägga fram det utan att han blir arg/ledsen /sårad.
Kom igen nu era idésprutor och skriv.
Citera
2018-02-13, 21:17
  #2
Medlem
FreeBirdSeeds avatar
ingen normal kille skulle bli sårad för att tjejen vill ligga med en annan tjej snarare tvärt om.
Citera
2018-02-13, 21:21
  #3
Medlem
Jag hade inte blivit sårad. Det hade nog inte gått att lägga upp på fel sätt.

Erbjud honom att vara med
Citera
2018-02-13, 21:24
  #4
Medlem
Som sagt, han bör inte bli sårad.

Din kompis bör inte heller bli sårad om han säger nej.
Citera
2018-02-13, 21:34
  #5
Medlem
kalkryggars avatar
Vad skulle hon säga om killen bad om tillåtelse om att ha sex med en annan tjej. Be henne förklara hur hon skulle vilja att han bad henne om tillåtelse om det. Sen kan hon fråga på det sättet.

Hon vill alltså be om tillåtelse att vara otrogen. Inte direkt kärlek på höga nivåer där inte.
Citera
2018-02-13, 21:51
  #6
Medlem
dwgs avatar
Bara säga att hon fantiserar att ligga med samma kön, killen vill nog kolla på eller va med.

Sen kanske pojken säger att han vill ligga med killar.
Citera
2018-02-13, 22:01
  #7
Medlem
Vi är ju alla olika. Haft flickvänner som även varit intresserad av tjejer. Har själv uttryckt att jag personligen inte ser tjejer som ett hot.

Mitt tips är att hon berättar för killen vad hon är nyfiken på och hör med honom hur han ser på det.

För egen del så fick man uppleva nån trekant men slutade alltid i att tjejerna började se varandra som ett hot och blev ovänner =).

En relation mellan 2 personer är jobbigt som det är, börjar man blanda in fler personer är det som upplagt för drama och konflikter och slutar sällan bra.
Med det i beaktning så säger jag kör på! Prata om det är ju alltid en början och sen får hon väl se om det är något som fortfarande är intressant.
Citera
2018-02-13, 22:48
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeBirdSeed
ingen normal kille skulle bli sårad för att tjejen vill ligga med en annan tjej snarare tvärt om.

Inte det?
Vad baserar du detta på?
Jag skulle inte vilja dela med mig av min tjej till en annan tjej.
Varför ska någon annan knulla med min tjej?

Verkar efterblivet att tjejen ens vill knulla med någon annan än den hon tycker om och är tillsammans med.
Citera
2018-02-13, 22:52
  #9
Avstängd
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von-Packer
Har en tjejkompis som gärna skulle vilja prova på att ha tjejsex.
Nu till problemet . Hon vill INTE gå bakom ryggen på sin kille och hon är samtidigt lite osäker på hur han kommer att reagera om hon frågar honom om tillåtelse.
Så är det någon som har seriösa tips/idéer på hur hon kan lägga fram det utan att han blir arg/ledsen /sårad.
Kom igen nu era idésprutor och skriv.


Jag hade personligen blivit jävligt irriterad och troligtvis sickat brudjävel åt helvete om jag inte fick vara med.
Eller så ska de vara ok för mig som man att gå och dra på en annan tjej!!
Ni som tycker detta är ok utan att ha de krav jag ställer är gravt skadade eller kuvade.
Citera
2018-02-13, 22:53
  #10
Medlem
Varför ska man vara i ett exklusivt förhållande om man inte vill vara exklusiv? Det är ju bara att göra slut så är problemet löst.
Citera
2018-02-13, 23:04
  #11
Medlem
Nä, bara tanken på att ens tjej vill vara otrogen får en att må dåligt. Tycker faktiskt att hon redan är otrogen som diskuterar hur hon ska kunna ha sex med någon annan. Snällt att fråga först men hur tänker hon hantera ett stort NEJ? Skulle nog själv noga övervägt om jag ens velat fortsätta förhållandet efter en sådan fråga!
Citera
2018-02-14, 00:08
  #12
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeBirdSeed
ingen normal kille skulle bli sårad för att tjejen vill ligga med en annan tjej snarare tvärt om.

Skojar du eller är du bara ung och oerfaren. Kanske inte haft nåt seriöst förhållande?
Pratar inte ett par månader så...

Klart man kan ta illa upp, självklart.
Handlar om partnern du älskar/tycker om som kommer och säger att hon vill testa sex med ngn
Annan än dig.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback