Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-12, 23:15
  #1
Avstängd
Enkel och kort frågeställning:

Ponera att vi importerade tre miljoner unga ryska brudar mellan ålder 18-35. Fertila, feminina och väldigt kvinnliga.

Hur tror ni det skulle förändra svenska kvinnors beteende mot svenska män och deras syn på dessa?
Citera
2018-02-12, 23:17
  #2
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adventroland
Enkel och kort frågeställning:

Ponera att vi importerade tre miljoner unga ryska brudar mellan ålder 18-35. Fertila, feminina och väldigt kvinnliga.

Hur tror ni det skulle förändra svenska kvinnors beteende mot svenska män och deras syn på dessa?

Dom skulle kalla dessa män som importerar för torskar och sen åka på semester till Gambia.
Citera
2018-02-12, 23:18
  #3
Medlem
Womenundermyheels avatar
De skulle slåss om männen. Utbud och efterfrågan.
Citera
2018-02-12, 23:42
  #4
Medlem
ricardo22s avatar
Vänsterpartiet som det mest feministiska partiet skulle förmodligen ta strid mot det och säga att ensamma män har större skyddsbehov. Ca 25% av kvinnorna skulle rösta V. Om de ändå kom in så skulle de svenska kvinnorna förändras helt och hållet. Mycket mer tillmötesgående, trevligare ,roligare. Mer fokus på sitt eget utseende, mer utmanande och feminin klädsel. Konkurrensen hade höjt den genomsnittliga svenska kvinnan med 1-2 poäng på utseendeskalan
Citera
2018-02-12, 23:43
  #5
Avstängd
Om vi också leker med tanken att vi skulle dra in bidragen till singelmammor.

Det + importera 3 miljoner unga ryskor.


Vad skulle hända?
Citera
2018-02-12, 23:44
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ricardo22
Vänsterpartiet som det mest feministiska partiet skulle förmodligen ta strid mot det och säga att ensamma män har större skyddsbehov. Ca 25% av kvinnorna skulle rösta V. Om de ändå kom in så skulle de svenska kvinnorna förändras helt och hållet. Mycket mer tillmötesgående, trevligare ,roligare. Mer fokus på sitt eget utseende, mer utmanande och feminin klädsel. Konkurrensen hade höjt den genomsnittliga svenska kvinnan med 1-2 poäng på utseendeskalan

Sjukt rolig tanke.

Å sen lagliga bordeller med assnygga lyxhoror.

Oj oj oj, vilket liv det skulle bli

Tror inte den svenska mannen riktigt fattar hur cuckad han är i dagsläget.
Citera
2018-02-13, 01:36
  #7
Medlem
Hela frågeställningen är så töntig så man avlider. Svenska kvinnor skulle agera precis som förut, dvs låta dig ruttna under en mossig sten, och träffa en kille som har några fler hjärnceller bakom pannbenet.
Citera
2018-02-13, 01:43
  #8
Medlem
Flaskhalsats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BiatchBosse
Hela frågeställningen är så töntig så man avlider. Svenska kvinnor skulle agera precis som förut, dvs låta dig ruttna under en mossig sten, och träffa en kille som har några fler hjärnceller bakom pannbenet.

Tror du själv på det? Det tvivlar jag ytterst på. Skulle alla kvinnor som idag tror att de är hot shit helt plötsligt bli utkonkurrerade av ryskor skulle de nog komma ner på jorden igen.
Citera
2018-02-13, 02:01
  #9
Medlem
Lillamig72s avatar
De skulle tänka skönt. Nu får jag vara ifred med min vovve och bok en stund.
Citera
2018-02-13, 02:07
  #10
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskhalsat
Tror du själv på det? Det tvivlar jag ytterst på. Skulle alla kvinnor som idag tror att de är hot shit helt plötsligt bli utkonkurrerade av ryskor skulle de nog komma ner på jorden igen.
Det vore ett problem om svenska kvinnor helt vore hänvisade till svenska män, men nu är vi som tur är inte det.
Så svenska kvinnor skulle bara rycka på axlarna och välja andra män i stället.

QUOTE=Lillamig72|63214625]De skulle tänka skönt. Nu får jag vara ifred med min vovve och bok en stund.[/quote]
Haha 😀 Ja, vi skulle inte sakna dem.
Citera
2018-02-13, 06:36
  #11
Medlem
note-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adventroland
Sjukt rolig tanke.

Å sen lagliga bordeller med assnygga lyxhoror.

Oj oj oj, vilket liv det skulle bli

Tror inte den svenska mannen riktigt fattar hur cuckad han är i dagsläget.
Grottmannens tid är förbi för länge sen. Ju förr man inser det, desto mer kan man njuta av smörgåsbordet av villiga kvinnor.

"Lyxhoror", ja jisses, fatta att dom väljer sina torskar.
Citera
2018-02-13, 06:41
  #12
Medlem
Ingenting skulle förändras för mig som kvinna. Jag har fortfarande ändå inte funnit mannen i mitt liv. Tror inte riktigt att han kommer dyka upp heller.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback