Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-12, 19:29
  #1
Medlem
Som titeln lyder. Jag bor i Stockholmsområdet och har ett jobb som faktiskt ser till att invandrare får komma hit. Jag hatade tidigare invandrare, politikerna och hur det svenska samhället förstördes under mina fötter.

I nuläget gör jag allt i min makt för att få hit så många invandrare som möjligt. Jag gör mitt absolut bästa så att dem kan utnyttja vårt system, våra skattepengar, våra skolor, förstöra m.m. av en enda anledning:

Jag är trött..

Jag har tröttnat på politiker som gör allt i sin makt för att förstöra Sverige och samhället jag växt upp i. Dag ut och dag in försöker jag se det positiva men idag ser jag ett Sverige som inte går att rädda. Därför gör jag allt i min makt så att Sverige sjunker ner i skiten snabbare. Och när det väl hänt, sticker jag.

Skönt att få skriva av sig. Hoppas ni sossar likes whats coming for you.

EDIT: om ni har frågor ni vill ställa, go ahead. Kommer inte att outa mig själv dock!

Finns det några fler som mig därute? Någon som med flit låter invandrare utnyttja systemet så att samhället fallet snabbare?

Har en vän som arbetar med asylansökningar och ser till att dem allra flesta får sin asyl. Han säger själv att dem flesta är vuxna män.
__________________
Senast redigerad av skatt123 2018-02-12 kl. 19:36.
Citera
2018-02-12, 19:34
  #2
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skatt123
Som titeln lyder. Jag bor i Stockholmsområdet och har ett jobb som faktiskt ser till att invandrare får komma hit. Jag hatade tidigare invandrare, politikerna och hur det svenska samhället förstördes under mina fötter.

I nuläget gör jag allt i min makt för att få hit så många invandrare som möjligt. Jag gör mitt absolut bästa så att dem kan utnyttja vårt system, våra skattepengar, våra skolor, förstöra m.m. av en enda anledning:

Jag är trött..

Jag har tröttnat på politiker som gör allt i sin makt för att förstöra Sverige och samhället jag växt upp i. Dag ut och dag in försöker jag se det positiva men idag ser jag ett Sverige som inte går att rädda. Därför gör jag allt i min makt så att Sverige sjunker ner i skiten snabbare. Och när det väl hänt, sticker jag.

Skönt att få skriva av sig. Hoppas ni sossar likes whats coming for you.

EDIT: om ni har frågor ni vill ställa, go ahead. Kommer inte att outa mig själv dock!
Vad vill du diskutera?
Citera
2018-02-12, 19:35
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BillHicksHOLLOGRAM
Vad vill du diskutera?

Såg att jag glömde nämna min fråga. fixar tråden nu
Citera
2018-02-12, 19:37
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noose..
Jaha?

Trådar där TS gör allt för att provocera brukar inte bli långlivade.

Försöker verkligen inte provocera. Är 100% seriös!
Citera
2018-02-12, 20:46
  #5
Medlem
Bronixs avatar
Ja du sånna som dig behövs verkligen! *not* Dom får ju ändå sina visum
Citera
2018-02-12, 23:41
  #6
Medlem
varsomfolks avatar
Det här är den sämsta trolltråden jag sett sedan 2011.
Citera
2018-02-13, 16:17
  #7
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av varsomfolk
Det här är den sämsta trolltråden jag sett sedan 2011.

Jo dessa vänster terrorister är så sjukt dumma i huvudet så det fan inte finns!

Vad tror du om Bitcoin kursen?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback