Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-16, 21:14
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av preppberra
Enligt roidcalc är fenjals frontning effektivare än din om man ser till vilken som når steadystate snabbast.
Den gula är din typ, blåa fenjals samt den röda utan front öht.

https://cdn-02.minfil.org/M719Afdbb1...18739014/y.jpg


jag får inte upp någonting via länken men om det är så, så håller jag mig rättad!
Citera
2018-02-19, 16:26
  #14
Medlem
kaviarjannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
har för mig att du har några kurer i bagaget nu och då om jag var du skulle jag fan gasa på

biverkningarna är den samma med den totala mängden testo vid dessa doser iallafall så :P

visst trycker du 3 gram i veckan skiljer det sig men det är verkligen marginell skillnad på dosen här och vill du förlänga kuren så köp en till vial bara?

Citat:
Ursprungligen postat av preppberra
Enligt roidcalc är fenjals frontning effektivare än din om man ser till vilken som når steadystate snabbast.
Den gula är din typ, blåa fenjals samt den röda utan front öht.

https://cdn-02.minfil.org/M719Afdbb1...18739014/y.jpg

Tackar, nja har två kurer varav OT-kuren var rätt mild, 60/42 dels hann man ju precis få upp lågan innan det var dags att kliva av, sen är ju OT ett rätt milt prepp i sig. Tycker att 500mg testo i veckan gav otroligt mycket mer.

Jag kör nog 500mg e5d och 750mg x 2 som front. Får se om jag köper en till vial och förlänger, det beslutet kan jag nog ta typ mitt i kuren.

I övrigt, HCG 500iu 2ggr vecka, 2-3 veckor innan PCT? Sen nolvadex 40/40/20/20, låter det som ett vettigt upplägg för PCT?

Är lite kluven hur jag ska göra med kosten också, om jag smäller på 1000kcal överskott i 14-15v kommer jag nog bli lite halvfet, alternativet är att käka på och vända dieten halvvägs in i kuren eller köra cleant kanske +500kcal genom hela.
Citera
2018-02-19, 18:14
  #15
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaviarjanne
Tackar, nja har två kurer varav OT-kuren var rätt mild, 60/42 dels hann man ju precis få upp lågan innan det var dags att kliva av, sen är ju OT ett rätt milt prepp i sig. Tycker att 500mg testo i veckan gav otroligt mycket mer.

Jag kör nog 500mg e5d och 750mg x 2 som front. Får se om jag köper en till vial och förlänger, det beslutet kan jag nog ta typ mitt i kuren.

I övrigt, HCG 500iu 2ggr vecka, 2-3 veckor innan PCT? Sen nolvadex 40/40/20/20, låter det som ett vettigt upplägg för PCT?

Är lite kluven hur jag ska göra med kosten också, om jag smäller på 1000kcal överskott i 14-15v kommer jag nog bli lite halvfet, alternativet är att käka på och vända dieten halvvägs in i kuren eller köra cleant kanske +500kcal genom hela.

Angående HCG så blir det mer relevant ju längre kuren är. 16v är väl lite gränsfall. Har du köpt in allting kan du köra som du tänkt med endast nolvadex, men om du bestämmer dig under kuren att plussa på en vial till kan du gott köpa på dig en dos HCG när du ändå handlar. Du MÅSTE inte ha HCG, men det är ett hjälpmedel vid längre (eller starkare) kurer.

Angående bulk/deff så tycker jag du inte ska fläska på som du tänkt. Jag har aldrig någonsin kört med bulk/deffupplägget och jag har haft väldigt god utveckling. Rent personligen tycker jag hela konceptet med deff/bulk är så självdestruktivt så det finns ingenting i dess like. Jag tycker du ska sikta på kaloribalans, men i och med att du ökar termogenes med AAS, du kommer undermedvetet öka intensiteten något och kanske förlänga passen något kommer din kropp bränna mer i snitt. Kör du ett riktigt rackarbajsarpass på gymmet, dra på lite extra kalorier. Känner du att du blir fet så kan du skruva ner.

PS.
Undvika kärringnoja, jag brukar tänka att hellre lite för mycket än för lite. Muskler är svåra att bygga så där vill man vara safe. Om man blir fet går det fort att deffa bort det, relativt sätt mot muskelmassa.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback