• 1
  • 2
2018-02-12, 18:29
Medlem
zxcvasds avatar
Jag var nyligen på jobbresa i Kina och hamnade på ett hotell med spa-avdelning. Jag har hört mycket gott om massage i Kina (alltså seriös), så jag siktade in mig på ett besök på massageavdelningen för att få lite knådning och se om det kunde finnas möjlighet för något mer.

Tog fotmassage och betalade 130 RMB för 60 min. Leddes in i ett väldigt spartanskt inrett rum av en bastant kinesisk kvinna i typiska massagekläder som började med att ge mig ett fotbad. Därefter följde en timme med knådande av fötter, smalben och låren hela vägen upp till ljumskarna. Fantastiskt skönt, men helt osexigt.

Dagen efter tänkte jag att massagen var ju bra så jag går dit igen och testar något nytt. Denna gång blev det 1h oljemassage för 300 RMB. Jag leddes in i en annan del av massagecentret och blev insläppt på ett rum med dusch, bastu och säng. Efter en stund kommer det in en ung kvinna i porrig klädsel, så jag började ana att det var något annat den här gången. Jag tog av mig kläderna, men behöll iallafall kalsongerna (lite osäker ändå på vad som väntade) på och la mig på mage. Massösen drog dock av mina kalsonger direkt och satte sig sedan gränsle över mig för att börja massage av rygg. En kort stund senare förflyttas fokus till skinkor och därefter till anus och pung. Hon kunde verkligen sin sak och masserade mjukt och kittlande. Efter en stund gjorde hon tecken på att jag skulle ställa mig upp på knä och luta mig framåt. Därefter placerade hon sig bakom mig och satte igång att massera pung och kuk i mjuka rörelser med sina små kinesiska händer. Otroligt skönt och jag tappade tidsuppfattningen om hur länge detta håll på. Slutligen bad hon mig iallafall mig att vända mig om och därefter fnissade och kommenterade hon storleken som en duktig glädjeflicka ska göra.. Sen fortsatte hon att massera kuken när jag låg på rygg. Ingen stress utan sakta och avkopplande.
Så småningom ökade hon takten och fick mig att spruta i ett härligt avslut. Därefter avtorkning och sen sa hon adjö och försvann. Inget tjat om pengar eller så utan jag fick bara en handduk och blev hänvisad till duschen innan hon gick.

Kollade inte om hon höll tiden, men det kvittar. Det var troligen det bästa handjobbet jag fått
Citera
2018-02-12, 18:42
Medlem
en lustig liten sex novell, låter dock för bra för att vara sant, jag köper det inte.
Citera
2018-02-13, 19:14
Medlem
zxcvasds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justicewolf
en lustig liten sex novell, låter dock för bra för att vara sant, jag köper det inte.
Kul att jag varit med om något som någon annan tycker låter för bra för att vara sant.
Citera
2018-02-17, 20:40
Medlem
Snorkings avatar
När jag var i Kina så hörde vi precis samma historier från en gubbe från Canada. Han rekomenderade verkligen ett ställe där det var som du bedkrev och faktiskt mer där till.
Kul att det var lyckat!
Citera
2018-02-22, 12:03
Medlem
Grymt och det där hände på ett stort och seriöst hotell?
Citera
2018-02-24, 21:00
Medlem
zxcvasds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaninen70
Grymt och det där hände på ett stort och seriöst hotell?
Japp, det var det hotellet som företagets resebyrå rekommenderade och som gick att beställa i staden ;-)
Undrar varför
Citera
2018-03-09, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zxcvasd
Japp, det var det hotellet som företagets resebyrå rekommenderade och som gick att beställa i staden ;-)
Undrar varför

Vilken stad/ del av landet var detta? Det som beskrivs är vare sig anmärkningsvärt eller orealistiskt så dom som tror att detta är en frisering av sanningen kan glömma det.

Shenzen och städerna runtomkring var känt som syndens näste men det rensades ut extremt effektivt, tror det var runt 2012-2013? Jag reste mycket på Kina för några år sen och det blev en markant skillnad. Ena dagen var det i princip rena bordeller fast det utåt ändå såg ok ut för att senare införas krav på att tex varenda massagerum skall ha en fönster utan gardin så man kan se in. Det var massarresteringar, flera höga poliser och politiker som mutats upp arresterades mm.

På stora lyxhotell är det inte alls ovanligt med väldigt långt avstånd mellan två våningar. Inhyste en mer privat "massageavdelning" som man endast når via det ordinarie spat och det är inte nån snitslad bana utan man måste prata med nån för att komma dit. Där kan det hända grejer.

Hur det är nu vet jag inte, förhoppningsvis har det återgått mer mot hur det var tidigare.
Citera
2018-03-28, 07:33
Medlem
Citat:

Varför låter det för bra för att vara sant?
Det här händer ju ganska ofta runt om i världen.

Hade en liknande upplevelse igår i Addis Abeba.
Citera
2018-07-20, 15:29
Medlem
Citat:
Tänkte samma sak som du helt spontant. Man tänker ju på svenska kvinnors kravfyllda reaktioner. Men efter att ha porrsurfat English Teacher in China porr och sett deras helt absurda reaktion så tror jag denne herre.

De ser helt galna ut. De tuggar gärna en vit kuk som om det vore nått slags lovselixir som de möste ha annars dör de. Helt jäkla skjukt. Och det finns en halv mimjard sånna tanter i Kina. Helt galet. Utbud och efterfrågan. Man kan skratta sig lycklig hela vägen till Chongpung
Citera
2018-07-20, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SherrodBrown
Tänkte samma sak som du helt spontant. Man tänker ju på svenska kvinnors kravfyllda reaktioner. Men efter att ha porrsurfat English Teacher in China porr och sett deras helt absurda reaktion så tror jag denne herre.

De ser helt galna ut. De tuggar gärna en vit kuk som om det vore nått slags lovselixir som de möste ha annars dör de. Helt jäkla skjukt. Och det finns en halv mimjard sånna tanter i Kina. Helt galet. Utbud och efterfrågan. Man kan skratta sig lycklig hela vägen till Chongpung

Långt ifrån alla är sådana, men de finns i ett stort antal, definitivt. Här styr pengar. Har du stålar till det kan du uppleva vilken sexfantasi du vill. Sällan tjejer bangar. Och är man ärlig och rakt på sak så funderar de seriöst på erbjudandet. Säger de nej är det bara att öppna plånboken än mer. TS story är definitivt inget märkvärdigt i Kina.
Citera
2018-07-29, 22:28
Medlem
Jacobssteges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av podofil1981
Varför låter det för bra för att vara sant?
Det här händer ju ganska ofta runt om i världen.

Hade en liknande upplevelse igår i Addis Abeba.
Samma här. I Blattnicksele
Citera
2018-08-06, 22:04
Medlem
Citat:

Har varit på ett flertal dylika inrättningar på helt vanliga (namnkunniga kedjor dessutom) hotell.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in