Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-12, 14:50
  #1
Medlem
Copscantcatchmes avatar
Jag skulle vilja starta upp en helt egen mopedklubb som kanske värvar ca30 medlemmar.

Syftet med det hela är att man kanske har någon sorts klubbhus med verktyg osv och man bildar upp ett brödraskap där alla backar varann så om nån har problem med det sociala livet eller motorn kan man hjälpa dom med det.

Jag tycker iden låter skit rolig att man träffas kanske varje helg i klubbhuset för dom som vill sen drar man ut och åker tillsammans för att sedan åka tillbaka till klubbhuset dricka några bärs somna sen dra hem nästa dag.
Citera
2018-02-12, 14:53
  #2
Medlem
BornScepticals avatar
Klart det finns intresse. Det finns flera moppeklubbar redan.
Men förbered dig på att vara oskuld för alltid .
Citera
2018-02-12, 14:58
  #3
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Copscantcatchme
Jag skulle vilja starta upp en helt egen mopedklubb som kanske värvar ca30 medlemmar.

Syftet med det hela är att man kanske har någon sorts klubbhus med verktyg osv och man bildar upp ett brödraskap där alla backar varann så om nån har problem med det sociala livet eller motorn kan man hjälpa dom med det.

Jag tycker iden låter skit rolig att man träffas kanske varje helg i klubbhuset för dom som vill sen drar man ut och åker tillsammans för att sedan åka tillbaka till klubbhuset dricka några bärs somna sen dra hem nästa dag.
http://www.veteranmopeder.com/lankar.html här har över 100 att välja mellan
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback