Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-02-20, 12:23
  #37
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Du tror alltså att hon är den rätta bara för att ni röstar på samma parti? Roger Waters har redan testat den metoden när han försökte vara ihop med en kvinna som delade hans hat mot Israel. Det sprack.
Nej. Det är absolut inte bara därför. Hon är snäll, trevlig, rolig. Vi kan prata om precis allt. Hon förstår mig. Jag förstår henne. Jag känner bara att det är rätt och det gör hon med.
Citera
2018-02-20, 12:28
  #38
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykologsambo
Jag tycker det är underbart att Ts känner sådan glädje och att han vill dela med sig. Mera sådant tycker jag. Men pga att vi "äldre o rutinerade" här på FB ska kunna känna oss delaktiga och fullt ut dela Ts glädje, så måste vi ändå få ställa lite kritiska frågor. Ta det som omtanke från oss gamlingar.

Vad jobbar denna kvinna med?
Har hon några barn?
Du sa att ni träffades på Facebook, betyder det att ni har gemensamma vänner eller hur gick "mötet" till?
Nej hon har inga barn. Antingen addade hon mig eller så addade jag henne. Hon gillade mina inlägg på gruppen stå upp för Sverige. Sen skrev jag till henne. Vi snackade med varandra i telefon. Sen träffades vi i helg.

Hon jobbar med registrering av gamla kyrkböcker.
Citera
2018-02-20, 12:48
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kumlafucker84
Haha okej. Kanske det kanske. Fast åldern är bara en siffra. Det är många par som är jämnåriga som också tar slut. Ni på flashback är väldigt pessimistiska.

Din tråd går helt emot deras inlärda verklighetsuppfattning. 30+ kvinnor ska sitta ensamma och olyckliga och gråta över att de inte höll fast vid någon random snubbe de träffade när de var 18. Inte hitta sitt livs kärlek.
Citera
2018-02-20, 18:12
  #40
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Din tråd går helt emot deras inlärda verklighetsuppfattning. 30+ kvinnor ska sitta ensamma och olyckliga och gråta över att de inte höll fast vid någon random snubbe de träffade när de var 18. Inte hitta sitt livs kärlek.
Haha okej. Du är rolig du. Ni på flashback har väldigt skumma åsikter och uppfattningar! Det är inte många 18åringar som hittar sitt livs kärlek. 18 åringar brukar ju inte bli tillsammans för evigt! Å sen kan det lika gärna vara killen som dumpar tjejen eller är otrogen. Fast jag förstår vad du menar. Det är tyvärr många unga tjejer som leker med killar och knullar runt för att utforska.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback