Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-11, 20:45
  #1
Medlem
kumlafucker84s avatar
Jag har haft kontakt med en kvinna som är 32 år. Jag är 19. Ni tycker säkert att det är märkligt! Men det är det inte. Mitt ex var tsm med en snubbe som är 45. Å hon är 22. Hursomhelst. Jag känner att hon verkligen är den rätta för mig. Jag kan prata med henne om precis allt! Hon är Sverigedemokrat och det är jag med. Å det underlättar verkligen situationen. Jag kan vara mig själv när vi snackar med varandra. Jag har berättat hur jag känner och hon känner likadant. Jag har inte känt såhär sedan 2014! Å jag är så jävla glad över att jag har hittat den rätta. Jag mådde så dåligt förra året och trodde att jag aldrig mer skulle få någon tjej. Det kändes som att alla undvek mig medvetet bara för att jag knullade med en ful tjej för 1 år sedan.

Jag vill bara berätta hur jag känner. Har ni också hittat den rätta? Hur känns det för er?
Jag vill även säga att ni som har otur i kärlek kommer att hitta den rätta när ni minst anar det. Ta kontakt med tjejer eller killar så kommer ni hitta den rätta tillslut. Man känner om tjejen eller killen är den rätta när man pratar med han/hon i telefon eller när man träffar personen
__________________
Senast redigerad av kumlafucker84 2018-02-11 kl. 20:55.
Citera
2018-02-11, 20:51
  #2
Medlem
Oldberrys avatar
Hur fick nu kontakt ?
Citera
2018-02-11, 20:53
  #3
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry
Hur fick nu kontakt ?
På Facebook
Citera
2018-02-11, 20:58
  #4
Medlem
Härligt, så kul för dig

Jag vill dock bara säga en liten sak eftersom du är mycket äldre, om hon behandlar dig illa och trycker ner dig och får dig att börja må dåligt. Lämna henne istället. Tyvärr sker det att äldre partners är taskiga och elaka. Hoppas såklart att det inte är så i ditt fall.
Citera
2018-02-11, 21:01
  #5
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schablonbild
Härligt, så kul för dig

Jag vill dock bara säga en liten sak eftersom du är mycket äldre, om hon behandlar dig illa och trycker ner dig och får dig att börja må dåligt. Lämna henne istället. Tyvärr sker det att äldre partners är taskiga och elaka. Hoppas såklart att det inte är så i ditt fall.
Jo precis. Så kan det vara. Det är hon som är äldre. Men tack för tipset. Är hon taskig så får jag lämna henne.
Citera
2018-02-11, 21:02
  #6
Medlem
Frågan är nog mer vad hon ser hos dig. En 19-åring är för mig i princip ett barn. Att "prata om allt" med en 19-åring är inte så svårt när man varit med ett tag, som att simma på riktigt grunt vatten... Man kan styra hur man vill, men man får inte så mycket tillbaka. Det är ingen kritik i det, man är inte dum för att man är ung, man har bara inte så mycket att komma med. Så frågan är som sagt vad hon ser hos dig, eller vilka "issues" hon själv har. Kul att du är glad. Lycka till. Men ta det inte för allvarligt.

Men om man kallar sig själv för "Kumlafucker" och är Sverigedemokrat... så har man ju på något sätt lagt korten på bordet. Sök inte till Mensa!
Citera
2018-02-11, 21:05
  #7
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snowlady
Frågan är nog mer vad hon ser hos dig. En 19-åring är för mig i princip ett barn. Att "prata om allt" med en 19-åring är inte så svårt när man varit med ett tag, som att simma på riktigt grunt vatten... Man kan styra hur man vill, men man får inte så mycket tillbaka. Det är ingen kritik i det, man är inte dum för att man är ung, man har bara inte så mycket att komma med. Så frågan är som sagt vad hon ser hos dig, eller vilka "issues" hon själv har. Kul att du är glad. Lycka till. Men ta det inte för allvarligt.

Men om man kallar sig själv för "Kumlafucker" och är Sverigedemokrat... så har man ju på något sätt lagt korten på bordet. Sök inte till Mensa!
Okej då vet jag. Det återstår att se hur det blir. Jag kommer faktiskt bäst överens med vuxna. Jag tycker att dem flesta i min ålder är omogna.
Citera
2018-02-11, 21:06
  #8
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kumlafucker84
På Facebook
Har ni träffats in person?
Citera
2018-02-11, 21:10
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snowlady
Frågan är nog mer vad hon ser hos dig. En 19-åring är för mig i princip ett barn. Att "prata om allt" med en 19-åring är inte så svårt när man varit med ett tag, som att simma på riktigt grunt vatten... Man kan styra hur man vill, men man får inte så mycket tillbaka. Det är ingen kritik i det, man är inte dum för att man är ung, man har bara inte så mycket att komma med. Så frågan är som sagt vad hon ser hos dig, eller vilka "issues" hon själv har. Kul att du är glad. Lycka till. Men ta det inte för allvarligt.

Men om man kallar sig själv för "Kumlafucker" och är Sverigedemokrat... så har man ju på något sätt lagt korten på bordet. Sök inte till Mensa!
Jo jag skrev just därför att han ska vara försiktig eftersom det faktiskt kan vara en misshandlare och inte gälla äkta kärlek, men det vet varken du eller jag, eller hur? Slutet begriper jag inte ens mig på, vad är du själv? Amfetaminist? Nick och politiska tankar gör det inte omöjligt att människor beviserligen inte kan uppnå Mensas poängnivå, och är det en äldre elak människa som slagit klorna i honom utan att vara så intresserad av just kärlek, behöver du inte vara först med att börja slå.
Citera
2018-02-11, 21:13
  #10
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snowlady
Frågan är nog mer vad hon ser hos dig. En 19-åring är för mig i princip ett barn. Att "prata om allt" med en 19-åring är inte så svårt när man varit med ett tag, som att simma på riktigt grunt vatten... Man kan styra hur man vill, men man får inte så mycket tillbaka. Det är ingen kritik i det, man är inte dum för att man är ung, man har bara inte så mycket att komma med. Så frågan är som sagt vad hon ser hos dig, eller vilka "issues" hon själv har. Kul att du är glad. Lycka till. Men ta det inte för allvarligt.

Men om man kallar sig själv för "Kumlafucker" och är Sverigedemokrat... så har man ju på något sätt lagt korten på bordet. Sök inte till Mensa!
Haha! Det var min kompis som startade det här kontot och skrev kumlafucker! Du är inte den första som påpekar mitt användarnamn!
Citera
2018-02-11, 21:14
  #11
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Har ni träffats in person?
Nej. Inte än. Men vi ska träffas snart.
Citera
2018-02-11, 21:16
  #12
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kumlafucker84
Nej. Inte än. Men vi ska träffas snart.
Det är nämligen inte alls säkert att man klickar på riktigt bara för att man klickar på nätet.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback