Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-26, 21:42
  #253
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av algen84
Tvärtom. Män har aldrig gillat den "naturliga kvinnokroppen". Faktum är att få män ens tänder på en osminkad kvinna.
Naturligt vackra tjejer är ytterst få och brukar ha ett bäst före datum vid 19-20...Ofta är de mulatter eller exotiska på annat sätt. Den västerländska kvinnan ser ganska "beige" ut utan maskara och ögonbryn..

Nästan alla kvinnor är idag tvungna att manipulera sitt utseende på något sätt.

Jag bollar frågan tillbaka: Skulle du kunna vara ihop med en överviktig Tv-spelande kille som bor hemma hos mamma?

Om han var viril och potent så bra mycket hellre än en man som inte tänder på en osminkad kvinna. Lär gå dåligt för mina gener i framtiden med sådan brist på manlighet. Om män aldrig gillat den naturliga kvinnokroppen hade vi inte suttit här.
Citera
2018-02-27, 20:22
  #254
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Om han var viril och potent så bra mycket hellre än en man som inte tänder på en osminkad kvinna. Lär gå dåligt för mina gener i framtiden med sådan brist på manlighet. Om män aldrig gillat den naturliga kvinnokroppen hade vi inte suttit här.

Om män gillat den naturliga kvinnokroppen så hade skönhetsindustrin inte gått så mkt. plus som den gjort..
80 talet raffset och alla möjliga underkläder för att forma om kroppen
På 50 talet skulle lampan vara släkt..
Början av 1900 talet...Korsett..
På 1800 talet skulle man helst vara klädd och sexet skulle klaras av fort som attan..
Medeltiden.. Syndigt att knulla..
Grekerna och Spartanerna satta på småpojkar och varandra och använde kvinnor för reproduktion..

Den naturliga kvinnokroppen har alltid fått ge vika för mäns fantasier..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback