Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-15, 19:12
  #13
Medlem
Tack för hjälpen alla!
Angelblue verkar vara bra av hemsidan att döma.
mvh
Citera
2018-02-15, 21:38
  #14
Medlem
zxcvasds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tgb3040
Tack för hjälpen alla!
Angelblue verkar vara bra av hemsidan att döma.
mvh
När jag var där senast var det stängt. Däremot hittade jag en fin inrättning på parallellgatan Asger Rygs gade. Den drevs av en skön svensk kvinna (med thailändsk påbrå). Jag fick massage, b2b, fs i 60min för 1500dkk
Citera
2018-02-15, 21:42
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zxcvasd
Jag har sökt en del på Japanske Sakula men inte hittat så mycket så mycket info. Är den en bordell med asiatiska tjejer liknande Daisy Club? Finns det någon hemsida? Priser?

Annonser där namnet ”Japanske Sakula” explicit nämns verkar vara borta. Bordellen ligger på Gormsgade och är senast diskuterad här https://www.eroguide.dk/forum/topic/...-om-gormsgade/ på Eroguide. Lokalerna är kanske inte lika fräscha som på Daisy Club, men jag har alltid fått god service där. Priserna också desamma som för Daisy Club, det vill säga 1300 DKK för en timme och 500 extra om man vill knulla utan.
Citera
2018-06-24, 19:57
  #16
Medlem
Någon som varit här?
ANGEL BLUE MASSAGE
Arkonagade 13, København V
Citera
2018-06-25, 12:47
  #17
Medlem
Leibachs avatar
Ja, är det inte TS/Katoy från Thailand mest?

Edit: Jag blandar nog ihop med ett annat ställe, också källarlokal på antingen den gatan eller en brevid. Där var det bara thai ts som såg ut som hockeyspelare, bara att vända i dörren med ursäkten att jag skulle till bankomaten först
__________________
Senast redigerad av Leibach 2018-06-25 kl. 12:51.
Citera
2018-07-08, 20:26
  #18
Medlem
Hur smsar/ringer jag intressanta tjejer som jag finner på eskortguide? Med whatsapp eller den vanliga funktionen? Och ska jag göra det före eller efter jag är i köpenhamn? Tack för svar
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback