2018-02-10, 14:19
Medlem
Jag skulle behöva lösa krediter , ta körkort , skaffa bil osv. Behöver ta ett privatlån på ungefär 20 000kr. Är student med extrainkomst. Har även chans på en provanställning och då tjäna 28 tusen i månaden. Har ingen säkerhet att gå i god med. Detta skulle sänka mina månadskostnader avservärt. Någon som har erfarenhet av privatlån hos blustep? Samt har jag en chans ? Även innan provanställningen?

Kommentarer som ” spara först, ockerränta” undanbedes
Citera
2018-02-10, 14:28
Bannlyst
Det är bättre att du sparar först, bluestep har ockerränta.
Citera
2018-02-10, 14:44
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av misslojs
Jag skulle behöva lösa krediter , ta körkort , skaffa bil osv. Behöver ta ett privatlån på ungefär 20 000kr. Är student med extrainkomst. Har även chans på en provanställning och då tjäna 28 tusen i månaden. Har ingen säkerhet att gå i god med. Detta skulle sänka mina månadskostnader avservärt. Någon som har erfarenhet av privatlån hos blustep? Samt har jag en chans ? Även innan provanställningen?

Kommentarer som ” spara först, ockerränta” undanbedes
Bil är bekvämt men hur kan det sänka dina månadskostnader? Är bara nyfiken hur det går ihop.
Citera
2018-02-10, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Bil är bekvämt men hur kan det sänka dina månadskostnader? Är bara nyfiken hur det går ihop.
Det var ett av skälen till lånet , inte att bilen skulle sänka månadskostnaderna.
Citera
2018-02-10, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av misslojs
Det var ett av skälen till lånet , inte att bilen skulle sänka månadskostnaderna.
Varför löser du inte bara krediterna och sparar pengar? Annars hamnar du nog i samma skit igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in