Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2018-03-19, 18:32
  #85
Medlem
Jibezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Gjorde så mot en tjej, till slut veknade hon och skrev till mig först. Lita på mig.

Bättre att vara singel än en liten hund i koppel. Ingen respekterar en liten jycke i snöre som lyder minsta vink.

Du har min respekt, inte många som klarar att hålla sig ifrån lockelsen.

Nä hund i koppel är inget att föredra. Men det är som du säger, visst det är fint att visa att man bryr sig, men som du säger, hör jag av mig blir jag på nåt vis ändå en liten toffel. Även om tjejer säger att dom vill ha nån som bryr sig och är omtänksam så stämmer inte detta fullt ut.

De vill ha en självständig kille som inte visar allt för mycket, speciellt inte i detta läge. Nä vi får se hur länge jag orkar hålla mig från lockelsen, men den börjar släppa successivt

Har ju träffat en annan tjej vid sidan om i några veckor tillbaka, hon visar faktiskt mer intresse. Men då har jag varit mer självständig, inte hört av mig hela tiden, och inte haft tid för henne på samma sätt. Varit lite reserverad och laidback!
__________________
Senast redigerad av Jibez 2018-03-19 kl. 18:35.
Citera
2018-03-19, 18:38
  #86
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jibez
Nä hund i koppel är inget att föredra. Men det är som du säger, visst det är fint att visa att man bryr sig, men som du säger, hör jag av mig blir jag på nåt vis ändå en liten toffel. Även om tjejer säger att dom vill ha nån som bryr sig och är omtänksam så stämmer inte detta fullt ut.

De vill ha en självständig kille som inte visar allt för mycket, speciellt inte i detta läge. Nä vi får se hur länge jag orkar hålla mig från lockelsen, men den börjar släppa successivt
Låt hennes "valpar" sköta det där, de kommer ändå inte få mer än en kram och ett "tack för att du lyssnar, du är så snäll". En riktig man ska bry sig sådär lagom lite du vet. Det funkar, tro mig. Så länge du inte är elak kan du komma undan med det mesta. Svartsjuka och lätt irritation är också svaghetstecken de ser ner på.

Visst vill de ha någon som ger uppmärksamhet, men varför ska det vara du när betakillarna är förbrukningsvara.

Klok analys. Här får du ett tips, ta bort henne/dölj henne, men blocka inte. Sysselsätt dig med andra killar och tjejer. Det tar bort de onda andarna.
Citera
2018-03-22, 21:52
  #87
Medlem
Jibezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Låt hennes "valpar" sköta det där, de kommer ändå inte få mer än en kram och ett "tack för att du lyssnar, du är så snäll". En riktig man ska bry sig sådär lagom lite du vet. Det funkar, tro mig. Så länge du inte är elak kan du komma undan med det mesta. Svartsjuka och lätt irritation är också svaghetstecken de ser ner på.

Visst vill de ha någon som ger uppmärksamhet, men varför ska det vara du när betakillarna är förbrukningsvara.

Klok analys. Här får du ett tips, ta bort henne/dölj henne, men blocka inte. Sysselsätt dig med andra killar och tjejer. Det tar bort de onda andarna.

Nä det är sant. Jag har velat lite fram och tillbaka om jag ska höra av mig, men börjar mer och mer inse att jag ska låta bli. Som du säger, man blir en toffel, en hund i koppel, även fast dom inte säger det rakt ut, så är det vad man ändå blir.

Och jag tror det är därför jag sällan varit kompis med tjejer, för att jag haft pondus, hållit en distans och visat såklart uppskattning och ödmjukhet, men lagom av det.

Man ska inte vara den där "toffeln" som sitter och lyssnar på precis allt, ber om att få henne tillbaka eller vill försöka igen. Man ska bara droppa det, antar att det är större chans då att det blir bra än om man är tillgänglig och för på?

Sysselsätter mig mycket så det går bättre än förväntat, men samtidigt saknar jag hon ibland och min osäkerhet kan ibland komma fram och då vill jag höra av mig, men jag låter bli. Jag har fortfarande inte hört ett ord från henne!
Citera
2018-03-25, 23:24
  #88
Medlem
Jibezs avatar
Jobbigt när vissa veckor går fint, tänker på annat och känner verkligen inte för att höra av mig. Men sen kommer det tillfällen då jag känner stor saknad och börjar vela om jag ska höra av mig eller inte.

Har gjort ny tinder nu och hon kom upp, tydligen har hon återaktiverat den och ändrat lite på sin profil. Var man så lite värd? Hon verkar ju redan glömt bort mig haha?

6 veckor har gått och hon har redan gått vidare och glömt mig? Och börjat överväga att träffa andra. Varför går tjejer vidare så enkelt?

Får se vad som händer, nu är jag tillbaka till att inte höra av mig.
Citera
2018-06-01, 23:17
  #89
Medlem
Lauderdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jibez
Jobbigt när vissa veckor går fint, tänker på annat och känner verkligen inte för att höra av mig. Men sen kommer det tillfällen då jag känner stor saknad och börjar vela om jag ska höra av mig eller inte.

Har gjort ny tinder nu och hon kom upp, tydligen har hon återaktiverat den och ändrat lite på sin profil. Var man så lite värd? Hon verkar ju redan glömt bort mig haha?

6 veckor har gått och hon har redan gått vidare och glömt mig? Och börjat överväga att träffa andra. Varför går tjejer vidare så enkelt?

Får se vad som händer, nu är jag tillbaka till att inte höra av mig.

Hur går det? Hoppas du mår bättre nu
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback