Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-15, 10:30
  #301
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lonewolfno1
Visst finns det snubbar som tittar på någon enstaka instagrammodell som ett slags mjukt substitut för porr, jag skull edock inte tro att de läser längre än namnet på de här tjejerna.
De övriga 99% av modebloggerskors följare är fortfarande flickor i tonåren som drömmer mer om ett liv med lätt tillgång till motsvarigheter av modellens handväska eller skor än något annat.



Det finns många kvinnor med barn som fortfarande är tänkbara för sex, problemet med kvinnor som har barn är i regel inte utseendet, utan att ett förhållande med en tjej som har barn efter ett visst stadium i förhållandet(som när man flyttar ihop tex) i princip innebär att man som man måste ta en del av ansvaret för ungen, en unge som inte är ens egna.
För män bär detta emot eftersom de evolutionära kostnaden av att uppfostra någon annans barn är skyhögt, då det tar upp tid som annars skulle kunna investeras i egen avkomma.
Skulle man skaffa 2 barn ytterligare efter det med tjejen i fråga, så innebär ju det att man hade haft kapaciteten för att ha 3 egna barn istället för 2 osv.
2 egna barn som dessutom har ett äldre syskon som kan hjälpa till att passa dem är väl bättre än 0 egna barn, då den barnfria riskerar vara steril.
Jag trodde inte män letade efter en sambo när de dejtade, trodde de ville ha en flickvän och inte tänkte så långt fram som sambo.

I vilket fall som helst så är många män för sent ute med att skaffa tjej, de kommer på efter 30 att de vill ha tjej och då är de flesta redan tagna och några har kommit ut ut förhållanden och är skilda/har barn. Andra har aldrig haft någon för de inte varit tillräckligt attraktiva och inte många killar som vill ha dem även om de är oskulder när de är 30+
Citera
2018-12-15, 10:35
  #302
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MAX-HIM
Nja.. du måste ju ändå skilja på om en muslimsk invasion sker i Sverige, eftersom det får ju förödande konsekvenser på alla plan för Svenskarna, så som säkerhetsmässigt, lagmässigt, kulturellt, religiöst, ekonomiskt, brottsligt, geografiskt, etniskt,...osv.

Dessutom, det finns kvinnor som reser till Gambia, men ingen klagar mig veterligen på det (förutom andra avundsjuka kvinnor, mestadels). I vilket fall, det är en ofattbar stor skillnad på om man stödjer en invasion och därmed en utplåning av allting svenskt för att få lite sex, jämfört med att sköta sitt sex utomlands. Feministerna, kommunisterna, PK-isterna är de omoraliska svinpälsar som tycker att totalförstöra allting svenskt är en bra idé för att få lite sex på sidan om.



Ähh...struntsnack, de du nu tänker på är islamiska män från MENA området. Du och alla vet att de är denna grupp i huvudsak som är klart mest misogyn. Facit finns i deras länder, väldens största kvinnofängelse, så inget svammel eller förnekande behövs från dig eller någon annan. Nu blandas Svenska män in i den här soppan av ljug-media och dig. Precis som att svenska kvinnor skulle uppfostra sina pojkar att hata kvinnor, det stämmer inte, verkar ju helt ologiskt, eller hur?



Ja, tänk nu efter lite. Vilka är det som brukar använda dessa förevändningar för att våldta? Res till MENA-området om du glömt bort det så får du en påminnelse. Blanda inte in oskyldiga svenska män i detta hemska som MENA-män orsakar/orsakat svenska kvinnor.



Mera struntprat (vad gäller svenska män). Du vet inte mycket om män. Kan tänka mig att din fadersbild är mer än kass, tyvärr, för det är ju inte ditt fel.



Ännu mera struntprat, men du nämner inte så mycket om att ganska många unga kvinnor har börjat bli väldigt narcissistiska på grund av alla miljoner selfies, reklam och mode-tidningar samt all tid framför spegeln? Klart du inte nämner det, visst inte? Nä, utan det är bara män det är fel på. Haha...ja du, du framställer dig som en enfaldig åsna om du verkligen tror någon skall ta ditt snack (i inlägg ovan) seriöst.
Men många thailändskor som män importerar är muslimer.
Du klagar på muslimsk invasion, kvinnor importerar inte så många med främmande religion som män gör.
Jag har sett en hel del franska och amerikanska män blivit importerade, både vita och svarta.
Citera
2018-12-15, 10:38
  #303
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wounderingtwo
Ett inlägg fullt av förtvivlan skrivet med tårar rinnandes utmed kinderna.

För att det är vad du tror bara, för du går på allt som står i det här forumet. Stäng av Flashback, kolla ut i verkligheten och kom tillbaka sen. Kolla bara på de välsvarvade killarna på gymmet, alla de är inte direkt utlänningar. Tror du alla dem går utan att få tuta?
Citera
2018-12-15, 15:27
  #304
Medlem
MAX-HIMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mahuang
Du klagar på muslimsk invasion, kvinnor importerar inte så många med främmande religion som män gör.
Jag har sett en hel del franska och amerikanska män blivit importerade, både vita och svarta.

Du förstår inte vad jag menar. Vi tar det igen då, mera tydligt denna gång, om man stödjer muslimska MENA-män här i Europa så främjar man en ockupation av Europa, och däremed en islamisering,dvs skapandet av en islamisk kontinent. Ingen vit kvinna vill någonsin flytta till fula MENA med deras våldsamma orättvisa misogyna lagar, så att skapa det här i Europa är helt vansinnigt.

Men iallafall, det handlar inte om att varken svenska kvinnor eller män importerar muslimer, det handlar om att en del "Svenska kvinnor" (i huvudsak dem) understödjer ockupanter som inte har rätt att vara här, varken demokratiskt eller lagligt eller etiskt (eftersom landet Sverige är våra barnbarns framtida land som vi nu lånar och skall förvalta på ett föredömligt sätt). Det är ungefär som vissa Norskor gynnade tyska soldater och officerare under deras ockupation av Norge. De behandlades som förrädare, och med all rätt.
Att börja mumla och svamla om "kärlek" håller inte i längden, då kapsejsar Europa ner i mörkret, våldet, fattigdomen, kvinnoförtrycket, stagnationen,..etc., dvs fula dumma muslimska MENA (med grymma Sharia-lagarna), de länder ingen verkar vilja bo i, inklusive muslimerna, uppenbarligen eftersom de invaderar oss och inte vi dem.

Citat:
Men många thailändskor som män importerar är muslimer.

Nej, du har fel, thailändskor är INTE muslimer. Du måste läsa fakta innan du skriver irrläror.

Thailand (Wiki):

"Den främsta religionen är buddhism, som utövas av cirka 95 procent av alla thailändare."

Så varken Svenska kvinnor eller män importerar muslimer, det är inte frågan om det, utan detta gör förrädarregeringen våran (och EU) åt oss. Dessa två korrupta säljer sina tjänster till den som betalar bäst, en elit i detta fall, uppenbarligen, eftersom ingen Europé har bevisligen fått rätt information och via en folkomröstning fått en rättvis chans att säga ett knyst om denna muslimska mansinvasion, men däremot tvärtom, ett tillämpat förbud att säga något negativt om detta (=lögnen PK). PK har bara införts i vita västvärlden, endast, ingen annanstans, hmm... konstigt va? Så det kan omöjligt vara en slump. Syftet är solklart, krossa vita människan och våra framgångsrika kulturer. Varför samarbeta med detta vansinne? Bara astronomiskt stora monster-idioter gör det.
__________________
Senast redigerad av MAX-HIM 2018-12-15 kl. 16:07.
Citera
2018-12-16, 04:20
  #305
Medlem
DixieDs avatar
Beror på om mannen har en personlighet att erbjuda vilket saknas i dagens Sverige och då väljer man oftast utanför Sveriges gränser alltifrån Australien, Frankrike till Usa.

Vit man är vit man så det spelar ingen roll 👌🏼
Citera
2018-12-17, 11:24
  #306
Medlem
T-Tigers avatar
I min bekantskapskrets är det tvärtom. Killar är mycket mer benäga att vara i ett långvarigt förhållande med tjejer som har annan etnisk bakgrund. Knappt någon av min sambos vänninor lever tillsammans med utländska killar. De få som gör det träffar vita snubbar från diverse länder.
Citera
2018-12-17, 11:27
  #307
Avstängd
.
__________________
Senast redigerad av wuornosA 2018-12-17 kl. 12:05.
Citera
2020-06-28, 05:23
  #308
Medlem
Autumnals avatar
För mig så är det naturligt att välja en svensk kille. Först så har jag aldrig riktigt intresserad mig av andra än svenska/ljusa killar och för det andra så(som har jag sagt förut) så gillar jag att svenskar/ljusa är lite lugnare och mer eftertänksamma än andra som är lite mörkare. Alltså, negrer och så går ju bort automatiskt, men jag väljer bort killarna från området i världen som jag själv kommer ifrån på grund av att jag helt enkelt inte gillar mentaliteten(och så gillar jag det ljusa också som sagt)

Hur svenskorna tänker(många som har barn med tex afrikaner osv) kan jag förstås inte svara på..
Citera
2020-06-28, 08:09
  #309
Medlem
Sedan cirkus 2,5 årtionden tillbaka så skiter svenska fäder i att uppfostra sina barn. Resultatet blev generationer av svenska kvinnor som saknar självrespekt och självvärde. Detta är något som svenska män har valt på eget bevåg. Kan inte skyllas på feminismen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback