Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-10, 10:02
  #1
Medlem
maniacks avatar
Har slarvat bort mitt pass och flyger imorgon till Bangkok. Är där i 5 nätter och ska flyga vidare till Bali. Kommer jag att kunna resa med endast provisorisk pass hela vägen? Eller om jag ordnar visum i Bangkok? Är det jättesvårt att komma till Bali utan riktigt pass? 😥
Citera
2018-02-10, 15:11
  #2
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maniack
Har slarvat bort mitt pass och flyger imorgon till Bangkok. Är där i 5 nätter och ska flyga vidare till Bali. Kommer jag att kunna resa med endast provisorisk pass hela vägen? Eller om jag ordnar visum i Bangkok? Är det jättesvårt att komma till Bali utan riktigt pass? 😥
Du kanske ska borja med att kontakta passpolisen pa flygplatsen du flyger utifran och fraga.
Har du fatt ett provosoriskt pass utfardat?
vad ska du med ett visum till nar du endast ska stanna i 5 dagar?
Du har mojlighet att stanna 30 dagar utan visum.
Citera
2018-02-15, 02:13
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maniack
Har slarvat bort mitt pass och flyger imorgon till Bangkok. Är där i 5 nätter och ska flyga vidare till Bali. Kommer jag att kunna resa med endast provisorisk pass hela vägen? Eller om jag ordnar visum i Bangkok? Är det jättesvårt att komma till Bali utan riktigt pass? 😥
Tyvärr så
Är det alltid problem med provisoriska pass i Asien även
Ifall deras
Konsulat säger"det är lugnt det du funkar "
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2916407

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback