Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-10, 21:43
  #13
Medlem
pepsi haxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Måste man verkligen testa såna saker som att hoppa 100 gånger på ett objekt med färdiga spelmotorer som Unreal Engine ?
Om man utvecklar en helt ny motor kan jag förstå det.
Sedan testas väl många spel numera av flera hundra spelare online men då har iofs spelen kommit en bit på vägen typ beta 0.5 eller högre.
Måste vara oerhört trist att vara testare i ett tidigt läge. Jag skulle nog också hata gaming om man satt så dagarna i ända :-)


Företaget jag såg sökte sa att du jobbar med ett team från samma land som dig själv (kör spelet på svenska) och ni delar upp spelet så att du kanske kör banor 1-3 på ett spel någon annan 4-6 etc
Och ni kör samma nivåer om och om igen på alla möjliga olika sätt och vis.

Och man spelar ensam ej riktigt nå team. Och det blir inte så att du får spela hela spelet heller, utan du får dryga en och samma del av spelet hela tiden.
Citera
2018-02-11, 16:56
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pepsi hax
Rätt bra pröjs men...

Ett företag sökte svenskar att jobba i dublin för ett antal år sedan, gratis boende och 50-60k i månaden men då lämnar man hela sitt liv och bor i en liten lägenhet i dublin och spenderar all tid med zombie nördar som gör samma sak som dig.

Vilket företag betalar så bra för en testare?! Dags att söka nytt jobb?!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback