Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-10, 02:23
  #1
Medlem
XxmasterblazerxXs avatar
Hej jag har testat lsd en gång tidigare ca 180microgram och haft psycadeliska upplevelser på mdma och cannabis innan men när jag testade lsd så blev jag nästan paralyserad och fick grovt försämrad motorik samt att jag nojjade en hel del
Min fråga till er lite mer erfarna flashbackare är
finns det någon hallucigen drog som inte ger en full psykadelisk upplevelse utan snarare mer rena hallucinationer och ett lite mer avslappnat rus alternativt finns det bågon kombination eller knep ?
Citera
2018-02-10, 09:19
  #2
Medlem
Pallestroms avatar
För att ta såna saker som LSD eller svamp är det oerhört viktigt att du är med folk du är helt
Trygg med.
Sen skiljer sig olika LSD och svampar i styrka.

Testa kanske käka lite svamp med någon eller några som du helt litar på.
Gärna på en plats där det är säker miljö för att inte snea.
Dra till en stuga i skogen tex, brukar vara en bra plats för en sån resa.
Citera
2018-02-10, 09:39
  #3
Medlem
Tripportreats avatar
2-CB om du kan få tag på det, det är en underbar substans för den som inte är redo för de sinnesvidgande effekter klassiska psykedelier har.

Vackra visuals
Eufori
Och energi

Utan för kraftiga mindfucks.

//tripportreat
Citera
2018-02-10, 13:16
  #4
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tripportreat
2-CB om du kan få tag på det, det är en underbar substans för den som inte är redo för de sinnesvidgande effekter klassiska psykedelier har.

Vackra visuals
Eufori
Och energi

Utan för kraftiga mindfucks.

//tripportreat
Jag kommer aldrig ihåg vilken av det var men 2cI eller 2cE gav mig i stort sett bara visuals och ingen som helst mindfuck.
Citera
2018-02-10, 13:35
  #5
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag kommer aldrig ihåg vilken av det var men 2cI eller 2cE gav mig i stort sett bara visuals och ingen som helst mindfuck.
2-CE ger en del mindfucks, jag har till och med fått egoupplösning en gång när jag tog en rätt hög dos.

2-cb i moderata doser ger bekväma mindfucks, man kan fortfarande föra sig som en människa så att säga. Väldigt vackra visuals.

Den skjutsar på rätt bra i högre doser dock.

//tripportreat
Citera
2018-02-10, 13:38
  #6
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tripportreat
2-CE ger en del mindfucks, jag har till och med fått egoupplösning en gång när jag tog en rätt hög dos.

2-cb i moderata doser ger bekväma mindfucks, man kan fortfarande föra sig som en människa så att säga. Väldigt vackra visuals.

Den skjutsar på rätt bra i högre doser dock.

//tripportreat
Då måste det ha varit 2cI. Det är en underlig känsla att se knepiga saker men ändå vara klar i skallen på. 2cB får mig mest att hitta på sagor om alla riktigt knepiga saker man ser.
Citera
2018-02-10, 13:43
  #7
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Då måste det ha varit 2cI. Det är en underlig känsla att se knepiga saker men ändå vara klar i skallen på. 2cB får mig mest att hitta på sagor om alla riktigt knepiga saker man ser.
Jag håller med dig, testat ett par olika 2c-x. När jag tar dessa substanser så går jag dock mer in för att parryknarka på ett sätt jag aldrig gör på exempelvis lsd eller svamp, så jag blir inte direkt besviken på det uteblivna djupet.

2-CB i lite högre doser får det dock att spinna till lite i knoppen, det kan jag varmt rekommendera för den nyfikne. Eftersom det samtidigt är en empatogen så mår man bra under trippen så även om det skjutsar på så ska det mycket till för att man ska bli orolig.

//tripportreat
__________________
Senast redigerad av Tripportreat 2018-02-10 kl. 13:47. Anledning: Stavning
Citera
2018-02-10, 23:28
  #8
Medlem
trueforgoods avatar
4-AcO-MET om du får tag på. Noll risk för att snea.
Citera
2018-02-10, 23:29
  #9
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tripportreat
Jag håller med dig, testat ett par olika 2c-x. När jag tar dessa substanser så går jag dock mer in för att parryknarka på ett sätt jag aldrig gör på exempelvis lsd eller svamp, så jag blir inte direkt besviken på det uteblivna djupet.

2-CB i lite högre doser får det dock att spinna till lite i knoppen, det kan jag varmt rekommendera för den nyfikne. Eftersom det samtidigt är en empatogen så mår man bra under trippen så även om det skjutsar på så ska det mycket till för att man ska bli orolig.

//tripportreat

Har faktiskt lyckats snedtrippa på 2-CB, men då tog jag det när jag var bakfull och hade hjärnskakning också LOL. Those were the days.
Citera
2018-02-11, 02:39
  #10
Medlem
XxmasterblazerxXs avatar
Tack för alla svar ska försöka få tag på 2cb
Citera
2018-02-28, 12:32
  #11
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XxmasterblazerxX
Tack för alla svar ska försöka få tag på 2cb
Var försiktig så det inte är 2-cb-fly bara, inte helt lätt att få tag på2-cb om man inte är van med att beställa från internet/darknet

//tripportreat
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback