• 26 250 online
  • 1 172 362 medlemmar
  • 60 451 648 inlägg
Svara
2018-02-09, 23:07
Medlem
Trip report 9 pers

Substans: Lsd, brunt, dexametamin

Dos:200ug lsd, 60mg dexametamin och en etta dunder brunt

Ålder: Man Kön: 18 Vik: ~60kg

Tid: klockan 6 till klockan 4 på morgonen dagen efter av lsden,

Beskrivning: Svårt att beskriva kortfattat men börjar lungt och snabbt vänt till att polare vart tagna under lsd tripp. Erik hög på lsd okontaktbar i en stad utan att veta vart han är.

Utvärdering: 3 av 5 Det var aldrig något speciellt stor effekt som den vanliga andades väggen. men den ger ett stop på drogerna

Detta är skrivit dagen efter trippen så texten kan var rätt dåligt skriven men ska försöka fixa det som är kaos senare men kände den var ändå värd att slänga upp. Och alla namn är ändrade för att skydda identiteten.

Helgen är kommen då vi alla ska prova lsd är kommen och alla har samlats oss jag och sven plockar fram lapparna och delar upp dom jag har 5 st till 7 pers så 4 delade på 100ug och jag, sven, Vattenpojken tar 200ug runt 18:00 vi alla har verkligen sett fram emot upplevelsen ett längre tag och jag, sven och Vattenpojken går till pizzerian och affären medans vi väntar på lsden ska kicka in när vi kommer tillbaka känner vi att det börjar märkas/kännas alla sitter med ett flin på läpparna och vi lyssnar lite musik och spelar kort. och Matilda meckar en joint tills när vi ska dra ut. alla känner sig riktigt glada och pigga så vi bestämmer oss för att väl gå ut vi går mot sjön och tänder en joint jag lite lätt paranoid märker att någon kommer gåendes förbi med sin hund och jag bestämmer mig för att jag ville inte möta någon så jag gick iväg med björn, Erik och hulken vi går mot sjön och kollar ut på vattnet som har lite hus runt om och ett upplyst träd tvärs över sjön som lös så fint och dom som var med mig hade börjat känna en bra höjning på det visuella så vi står där ett tag och njuter sedan bestämmer vi oss för att mötas upp med dom andra igen efter ungefär en 10-15 min ifrån dom så när vi börjar närma oss dom ser jag att något inte stämmer då det står en ny person vid Ben, sven, Matilda, Vattenpojken. jag tar och saktar in och börja gå tillbaka lungt och sakta medans hulken, Erik och björn fortsätter gå fram till och märker då att det är polisen, (björn säger i efterhand att han var för hög för att fatta det var polisen förens han var nästan framme i ansiktet. Dock fick han gå ifrån platsen utan att prata med Polisen ) jag står längre ifrån ensam på en grusväg och funderar på hur fan det här ska lösa sig då pupillerna på alla var som tefat och alla förutom jag är vid polisen, (jag bor inte nära där vi var). jag traskar vidare och skriver ett sms till både hulken och sven i panik då det ännu kändes overkligt och trodde nästan dom skojade med mig. Detta är skrivet under samma trip/kväll så allt är lite rörigt i huvudet just nu så ber om ursäkt för läsbarheten i texten. men som sagt skrev jag sms medans jag vandra iväg mot andra sidan samhället och skickar till sven jag ännu var osäker på om han stod med snutten eller inte följande meddelande Jag->sven ASSÅ ÄR DE SNUTEN… (19:56) och får inget svar, men ännu skeptisk till händelsen skriver jag till hulken med Jag->Hulken Är det snuten?
hulken->Mig Men de e lungt… ah Jag->Hulken Vadå lungt? Hulken->Mig polisen(vid 8 tiden) jag inser då att det var klappat och klart för denna dagen och försöker kommer på vart jag ska ta vägen mitt på kvällen så slår ett samtal till Kevin och säger lite hur det ligger till med polare som torskat och att man behövde komma iväg nånstans, han säger att han är med en kompis men säger att han kommer möter mig och skicka iväg sin kompis och vi lägger på . så väl på väggen dtt känner hur mitt lsd rus verkligen lever upp skogsvägen till honom och jag känner mig “nöjd” att jag väl kommit undan polisen. (Vid 19:30 Kevin är en gammal klasskamrat och var en god vän jag tappat kontakten med ) När jag väl möter Kevin en bit ifrån hans hus på en stig så snackar vi ett tag då vi inte umgåtts på ett tag och jag beskriver mitt rus lite lätt och ser hur marken ändra färger och ljuset ändras aktivt. Vi beger oss hem till han och där satt jag riktigt hög på lsd och flytt eller ja egentligen gått ifrån platsen bara och försöker sammanfatta vad som nyss hänt mig och de andra som blivit tagna och helt förvånad att polisen inte försökt stanna mig då jag bara vände direkt när han slängde fram brickan förvisso en bit in i skogsvägen. sen ser jag att Sven har skickat en snap där följande står vart är ni. Jag fundersam då polisen väl stannat och pratat med dom hur han kan fråga om något sådant då jag antog alla skulle bli intagna för prov men tar och ringer upp han. Han svarar och han undrar vart jag tog vägen så säger jag var jag är och med vem sen illa kvickt fråga han vad som hände med alla och vart alla är och får då reda på att Hulken, Ben, Vattenpojken fått åka in på prover och förhör då dom hade tagit lsd och hade cannabis innehav. och att Erik den rätt så skumma personen ingen egentligen känner så väl som aldrig varit i denna staden innan ska ha under förhöret ute med polisen sagt fel namn och sedan sagt att han glömt sina sista 4 siffror i personnumret och efter det bara sprungit iväg och polisen hade tydligen bara skrattat lätt och där var han borta som inget hade hänt. Nyfiken då hur dom klarat sig och inte de andra då alla väl var såpass höga får jag veta att sven bara fick snacka med dom och sedan dra hemmåt så bestämde jag, sven och Kevin att vi skulle mötas upp igen i hans lägenhet om en stund. Jag fortsätter prata med Kevin ett tag för att ta igen nästan ett år och förklara lite av vad jag såg visuellt från lsden då han var nyfiken. Väl framme oss sven efter “rundan till sjön” som sluttat med vi 2 av 7 som tagit lsd för 3-4 timmar sen och Kevin från jag egentligen ingenstans. Vi sammanfattar allt och tycker synd om de andra som åker på både de ena och andra mitt under sina första lsd tripper förutom Vattenpojken som provat innan. Får höra av en som bor nära stationen att hon ser Vattenpojken i bilen och Ben inne med sina föräldrar. Sedan blev jag lite orolig över Erik är ännu de sähär 06:38 på dagen efter, då jag inte vet vart han är och inte får tag på han via telefon och kollat igenom hans väska som han lämnat här för var tvungen att veta om han hade mobilen på sig eller inte men den hade han med sig ut åtminstone och jag vet att han inte hittar någonting i samhället men får höra av björn som också fick gå från polisen att Erik bara sprungit förbi utan att säga något så tänkte jag han kan ju tappat mobilen när han sprang men sen kände jag och dom 2 andra att även om de andra torskat får vi ändå göra det bästa av läget så vi tar upp Eriks tabletter och kollar om det fanns något roligt och jag hittar en 60mg dexametamin som jag snorta i mig och sedan tar jag och Sven ett par bong hits och vi 3 tar och sätter på lite rick and morty och glor och snackar i säkert 2-3 timmar. allt efter detta är hur tankarna går just nu dagen därpå klockan 7, Jacob dragit hem och sven lagt sig. Och vet ännu inget om Erik som försvunnit. Måste säga såhär när allt är lungt för min och sven del att det var ett sjukt udda upplevelse och kan bara tänka mig snacken dom andra har haft igår/natt med sin föräldrar då alla av dom bor hemma. och tiden inne på stationen på lsd när det väl var 2/3 som aldrig provat lsd innan.
Citera
2018-02-09, 23:48
Medlem
Originalets avatar
Shit! Dela upp texten lite så att det blir läsligt.
Citera
2018-03-26, 14:41
Medlem
grymt101s avatar
Fyfan vilken text, har du dyslexi eller gick du aldrig ut grundskolan? Ta bort rapporten och fixa den!
Citera