Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-02-16, 21:27
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keffmenbra
Jag pratar om Clomid efter dbol kur. Och ja Dbol är aktivt i systemet i 3 veckor, så efter 3 veckors intag har du nått den optimala nivån. Jag undrar vem som inte vet nånting här. Folk gapar och skriker om allt möjligt skit hela tiden. Gör som jag och LÄS om dom verkande ämnena, och för all del prova själv.

Alla jag varit i kontakt med och rådgivit angående orala kurer och enklare testokurer har klarat sig UTMÄRKT, följt alla råd, fått gains och klarat sig utan depressioner eller annat skit. Det gemensamma vi alla har är att dom 3 första veckorna känner man i princip INGENTING av dbol, förutom att en del får ömma bollar redan efter ett par dagar. Efter 3 veckor börjar pumpen infinna sig, och den ena dagen till den andra kan ge en helt oväntad styrkeökning.

Om du äter nått som ger effekt på ett par dagar är det då inte methandrostenolone


du är fan äckligt efterbliven...

dianabol ACTIVE LIFESPAN är på max 10 timmar din jävla nöt.... en tablett har gjort sitt på tio timmar thats it, its all gone.... hur jävla mycket mer efterbliven kan du bli?

link till total data om dianabol

https://www.steroid.com/Dianabol.php

se även:

Dianabol carries a half-life of 3-5 hours, and many often recommend splitting the daily dose into 2-3 small doses per day in an effort to maintain peak blood levels. However, even with 3 equal doses per day, you will still experience highs and lows in blood levels. Further, the maximum peak blood level will be much lower than it could have been if the total dosing was taken all at once. By taking the total daily dose at once, this will give you a higher peak level that you can time around your training and maximize during the crucial timing window that follows training. Regardless of which method you choose, you will find Dianabol to produce great results.
Citera
2018-02-17, 00:25
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Dianabols halveringstid är väl ändå 4-6 timmar? Hur en dos är aktiv i tre veckor får du gärna förklara för mig. Är det metaboliter som har väldigt långa halveringstider?

För annars borde koncentrationen i blodet vara lika hög första dagen som den 21.

Det handlar om blodplasmakoncentrationen, om man vill att dbol ska kicka in snabbt så ska man äta dygnet runt med en intervall av 3 timmar. Detta betyder att det är en hel mängd som ska i. Men när vi pratar om 20-40mg så är det då max 12 timmar om dagen man administrerar dbol, och i fallet av 40mg så är det 10mg per intag som hinner halveras 6-8ggr per dygn. Tar du bara 10mg per dygn så kommer blodkoncentrationen vara i praktiken noll till nästa administrering. Detta gör att det tar ett tag innan blodplasman också ligger på dessa nivåer och når "steady state"

Hade Dbol bara vart aktiv i kroppen under tiden själva preparatet administreras i kroppen efter intag har det vart att man börjar om från noll varje dag om du bara intar en gång per dygn, men det fungerar inte så.. Jag har inte läst dom här sakerna i detalj, men processerna som startar är att du börjar producera östradiol, glykogen, kroppen bygger resistens mot kortisol m.m. Allt detta börjar produceras optimalt när blodplasmakoncentrationen är optimal. Men även dessa tar tid innan dom också nått höga nivåer och du är i optimal fas. Men jag har inte märkt skillnad på 10mg och 40mg, utan det har tagit 2-3 veckor innan styrkan verkligen är ihållande. Jag är dock en av dom som lägger på mig noll vatten, får inga finnar eller fet hy så det enda jag märker är styrkan. Vecka 3-6 där nånstans bygger jag lite massa, sen efter det börjar det ebba ut och vecka 9 märker jag inte av några ökningar längre. Dock sitter pumpen i och styrkan är kvar.

Sen när jag slutar och går på PCT så tar det ett par veckor sen är pumpen så gott som borta. Den första veckan av PCTn är i princip som när jag var on.
Citera
2018-02-17, 00:34
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
du är fan äckligt efterbliven...

dianabol ACTIVE LIFESPAN är på max 10 timmar din jävla nöt.... en tablett har gjort sitt på tio timmar thats it, its all gone.... hur jävla mycket mer efterbliven kan du bli?

link till total data om dianabol

https://www.steroid.com/Dianabol.php

se även:

Dianabol carries a half-life of 3-5 hours, and many often recommend splitting the daily dose into 2-3 small doses per day in an effort to maintain peak blood levels. However, even with 3 equal doses per day, you will still experience highs and lows in blood levels. Further, the maximum peak blood level will be much lower than it could have been if the total dosing was taken all at once. By taking the total daily dose at once, this will give you a higher peak level that you can time around your training and maximize during the crucial timing window that follows training. Regardless of which method you choose, you will find Dianabol to produce great results.


Jävligt märkligt att jag kan äta mina dbol en dag och ha pump dagen efter, eller som när jag slutat ta dom så har jag pump en vecka efter. Och man adminsterar dom flera gånger om dagen så når man optimal blodplasmakoncentration fortare, men då adminstrerar man låga doser vilket ser till att blodplasman byggs sakta i vilket fall. Man kan äta 40mg direkt på morgonen, vilket verkar vara till hälsofördel och man verkar även ta upp mer av Dbol när man inte sprider ut det. Att nå blodplasmanivåer som motsvarar 40mg dbol händer inte över en natt. Och i sin tur är det dom optimala nivåerna som börjar bygga magin i kroppen, det händer inte heller direkt.

En av huvudingredienserna av effekten med dbol är ju ökningen av röda blodkroppar.. Detta tar ett tag att tillverka.
__________________
Senast redigerad av keffmenbra 2018-02-17 kl. 00:53.
Citera
2018-02-17, 09:52
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
keffmenbra kan du inte bara vara tyst... det är uppenbart att du inte har någon jävla aning om vad du snackar om...

det är klart som fan att man mår bra av clomid på en dboll only kur av jävligt uppenbara skäl som jag inte tänker sitta och förklara för dig.. tycker du kan försöka lära dig något genom att läsa istället för att sitta och glappa din okunniga käft...

att du påstår att dboll tar 3 veckor att kicka in är fan det här årets dummaste kommentar på flashback jag har läst.. orkar inte med dig längre....

fan vad löjlig du framstår som....

TS om du vill göra detta på bästa sätt som möjligt så ta få de flertalet råd du har fått ifrån flera användare som har hållt på i flera år... se det här mönstret nu för fan...

annars kan du ju lyssna på keffmenbra och tro att dboll tar 3 veckor att kicka in...

PS jag kör inte orala längre än 25 dagar och jag ökar minst 10 kg i vikt varje gång, dboll inräknat då....

Även om all info inte stämmer så tycker jag ändå att keffmenbra egna upplevelser om bieffekterna har vart givande information.

Misstänker på grund av ditt namn att du är insatt i injektion av AAS, vad tycker du om Primabolan i jämförelse med Testo E? Är det pengar i sjön eller kommer det ge effekt? Planen är att om jag använder inject så blir det nog Primabolan då det är lindrigast för kroppen angående nedstängning och välmåendet efter kur.
Citera
2018-02-17, 11:25
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pudu
Även om all info inte stämmer så tycker jag ändå att keffmenbra egna upplevelser om bieffekterna har vart givande information.

Misstänker på grund av ditt namn att du är insatt i injektion av AAS, vad tycker du om Primabolan i jämförelse med Testo E? Är det pengar i sjön eller kommer det ge effekt? Planen är att om jag använder inject så blir det nog Primabolan då det är lindrigast för kroppen angående nedstängning och välmåendet efter kur.


Primabolan kan vara fint om man hittar kvalitativt sådant, vilket jag förstått är svårt. Men mycket liknande effekter där med Dbol, men det är inte alls lika effektivt. Det är ju inte så att det är nått man drar en bulk på, snarare om du ska ta fram magrutorna

Jämfört med Testo E så är det ju inte alls lika hög risk, men inte heller samma reward.
Citera
2018-02-17, 11:25
  #30
Medlem
ahja skit samma du får vara efterbliven....

bara för att du har läst en text och tror dig förstå den så betyder inte det att du har förstått den och det framgår i alla dina texter...
Citera
2018-02-17, 11:27
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
ahja skit samma du får vara efterbliven....

bara för att du har läst en text och tror dig förstå den så betyder inte det att du har förstått den och det framgår i alla dina texter...


Ja men om du förstår hur blodplasman fungerar, och hur lång tid det tar för kroppen att producera alla nya blodkroppar, hur lång tid det tar att bygga en hög tolerans mot mjölksyra och kortisol kan du väl säga det. För som det verkar handlar det om minst ett par veckor om man lågdoserar.

Förklara istället om du är så upplyst.
Citera
2018-02-17, 11:34
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pudu
Även om all info inte stämmer så tycker jag ändå att keffmenbra egna upplevelser om bieffekterna har vart givande information.

Misstänker på grund av ditt namn att du är insatt i injektion av AAS, vad tycker du om Primabolan i jämförelse med Testo E? Är det pengar i sjön eller kommer det ge effekt? Planen är att om jag använder inject så blir det nog Primabolan då det är lindrigast för kroppen angående nedstängning och välmåendet efter kur.


återigen mannen, vill du inte stänga ner dig så skit i AAS det är valet du måste ta, förr eller senare blir du nedstängd frågan är hur mycket och hur länge...

tycker du om denna kuren kommer du inte sluta och enda anledningen som finns att inte gilla AAS är biverkningarna givetvis så antingen slutar det med att du gillar kura och fortsätter och då ryker din egenprod, alternativt händer något hemskt och du slutar kura men då är egen produktionen ditt minsta bekymmer av en simpel testo kur...

för att svara på dina frågor så har jag inte använt primo än, ska göra det dock inom snar framtid, vad jag kan säga om primo är att det är flera bodybuilders top preparat att ha med i sina stacks pga dess många fördelar som inte kommer med de andra preparaten samt milda biverkningar så man kan gasa på ordentligt också tack vare det

kan ju inte säga att keffmenbra inte tagit upp särskillt många biverkningar han har ju bara sagt att det här kommer gå jätte bra istället för att presentera de bättre alternativen men vill du veta mer om biverkningar så räkna med konstanta gaser i magen - extrema mängder, räkna med ökat blod tryck, huvudvärk är vanligt förekommande, ökning av HB-värde, bloat så in i helvete om du inte har bra koll på kost, extremt ökat östradiol (kanske inte 500 men garanterat ökat i förhållande till dina nuvarande värden) kraftig viktuppgång, stretch marks över armhålorna

bara för att släng aur mig det ur huvudet, med det sagt så tycker jag att dianabol är en av mina egna favoriter bland orala även om oxar hamnar överst på min lista då jag svarar otroligt bra på dem men det är fan inte ett nybörjar prepp igentligen... varför det har blivit det är för att det är en oral som är enkel att kasta i sig och du får resultat dom fan utav dom, därav keffmenbra har kört dom också för att han är nybörjare och han lyckades inte ens genomföra hela den nybörjar kuren korrekt och det säger mig rätt mycket som har preppat i över 5 år med i stortsett hela röda listan över prepp...
Citera
2018-02-17, 12:10
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
återigen mannen, vill du inte stänga ner dig så skit i AAS det är valet du måste ta, förr eller senare blir du nedstängd frågan är hur mycket och hur länge...

tycker du om denna kuren kommer du inte sluta och enda anledningen som finns att inte gilla AAS är biverkningarna givetvis så antingen slutar det med att du gillar kura och fortsätter och då ryker din egenprod, alternativt händer något hemskt och du slutar kura men då är egen produktionen ditt minsta bekymmer av en simpel testo kur...

för att svara på dina frågor så har jag inte använt primo än, ska göra det dock inom snar framtid, vad jag kan säga om primo är att det är flera bodybuilders top preparat att ha med i sina stacks pga dess många fördelar som inte kommer med de andra preparaten samt milda biverkningar så man kan gasa på ordentligt också tack vare det

kan ju inte säga att keffmenbra inte tagit upp särskillt många biverkningar han har ju bara sagt att det här kommer gå jätte bra istället för att presentera de bättre alternativen men vill du veta mer om biverkningar så räkna med konstanta gaser i magen - extrema mängder, räkna med ökat blod tryck, huvudvärk är vanligt förekommande, ökning av HB-värde, bloat så in i helvete om du inte har bra koll på kost, extremt ökat östradiol (kanske inte 500 men garanterat ökat i förhållande till dina nuvarande värden) kraftig viktuppgång, stretch marks över armhålorna

bara för att släng aur mig det ur huvudet, med det sagt så tycker jag att dianabol är en av mina egna favoriter bland orala även om oxar hamnar överst på min lista då jag svarar otroligt bra på dem men det är fan inte ett nybörjar prepp igentligen... varför det har blivit det är för att det är en oral som är enkel att kasta i sig och du får resultat dom fan utav dom, därav keffmenbra har kört dom också för att han är nybörjare och han lyckades inte ens genomföra hela den nybörjar kuren korrekt och det säger mig rätt mycket som har preppat i över 5 år med i stortsett hela röda listan över prepp...


Dbol är väl tvärtom det bästa du kan stoppa i dig som nybörjare. Det är kort halveringstid, bieffekterna upphör omgående om du slutar inta dom, det är extremt hög anabol aktivitet, knappt mellanhög androgen aktivitet. Sen är det i lägre mellanskiktet av bieffekter, och bieffekterna är tydliga. Det är spår väldigt tidigt om man är känslig i form av högt blodtryck, huvudvärk, bloat osv.

Ett nybörjarprepp ska väl inte vara ett prepp med minimalt med biverkningar, tycker det är kontraproduktivt om man ska lära sig hur kroppen fungerar i en förhöjd anabol miljö.

Men det är väl mer en ståndpunktsfråga.
Citera
2018-02-17, 18:29
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keffmenbra
Dbol är väl tvärtom det bästa du kan stoppa i dig som nybörjare. Det är kort halveringstid, bieffekterna upphör omgående om du slutar inta dom, det är extremt hög anabol aktivitet, knappt mellanhög androgen aktivitet. Sen är det i lägre mellanskiktet av bieffekter, och bieffekterna är tydliga. Det är spår väldigt tidigt om man är känslig i form av högt blodtryck, huvudvärk, bloat osv.

Ett nybörjarprepp ska väl inte vara ett prepp med minimalt med biverkningar, tycker det är kontraproduktivt om man ska lära sig hur kroppen fungerar i en förhöjd anabol miljö.

Men det är väl mer en ståndpunktsfråga.


im done with this...
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback