Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-09, 16:29
  #1
Medlem
Mulla Krekars avatar
I maj ska jag till Skellefteå, o tar flyget. Det är inte jag som står för resan så jag vet inte hur det ligger till med flygen. Men jag antar att det inte går direktflyg från Ängelholm till Skellefteå? Är det byte i Stockholm som gäller?

Är bara nyfiken...
Citera
2018-02-09, 19:13
  #2
Medlem
schtaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
I maj ska jag till Skellefteå, o tar flyget. Det är inte jag som står för resan så jag vet inte hur det ligger till med flygen. Men jag antar att det inte går direktflyg från Ängelholm till Skellefteå? Är det byte i Stockholm som gäller?

Är bara nyfiken...

Ängelholm-Arlanda-Skellefteå
Ett fåtal flighter om inte passerar arlanda eller bromma. Vet att det finns en direkt mellan Landvetter & Luleå. Finns säkert fler.
Citera
2018-02-10, 01:14
  #3
Moderator
Neksnors avatar
Norwegian eller Bra (fd Malmö aviation) verkar inte trafikera sträckan, då återstår SAS, vilket bör innebära byte på Arlanda Terminal 4, som består av en pir och är lättnavigerad. Se till att eventuellt bagage checkas in hela vägen från Ä till S och se till att du har båda boardingkorten innan du passerar säkerhetskontrollen i Ängelholm. Sedan går du bara mellan gaterna i piren, tar max 5 minuter.
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2916210

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback