Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-06, 10:13
  #433
Medlem
Sten-Ulphs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriousstranger
KickAssChem's kommer snart med fullt i lager och många nya intressanta produkter i Juli. (Cirka 4:e)

Ja då får väl folket vänta ytterligare 2-3 veckor. Den här shoppen är sanslös. Inte för att jag brukar handla hos idioterna som driver den här sidan, och tack och lov för det haha.
Ja, det är ju ett overkligt dåligt utbud utav shoppar nu. KAC svarar nästan aldrig, skickar fel eller för lite när sakerna väl skickas efter 2 veckor om de ens skickas överhuvudtaget. ND är en aggressiv och pillrad idiot, som även han inte alltid skickar det han ska. Och så har vi RCI som faktiskt är trevliga och skickar korrekt, men som tyvärr har värdelöst MK...

Suck!
Citera
2018-07-06, 11:10
  #434
Medlem
franzstrudels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Tråkigt tråkigt.. Någon annan som kan komma med ett förslag på en nätshop med legit metyl-clonazepam? Läste lite på denna benso för ett tag sen och tror jag minns att de skulle vara bra drag i den här analogen? Stämmer eller ej?
Rätt kasst drag i denna produkt vad jag ramlat över. Både pressade tabletter på 3mg från den NäsDoserande galningen samt pulvret från RCI har båda varit mer eller mindre verkningslösa.

Dror inte en dosjustering räcker, om de inte börjar typ kränga 10mgs tabletter för samma pris. Får hoppas att Phenazolam analogen som iaf KAC har utlovat kan ha lite mer drag under galoscherna

RIP Asken
Citera
2018-07-07, 10:18
  #435
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Shoppen som inte får nämnas vid namn likt Riddar Kato från den kända sagoboken har nya Metyl. Men KickAss är bara för mycket. Skickar fel, skickar för lite, skickar för mycket, skickar fel substanser. Dröjer veckor innan man får substanserna. Och frågan är när deras Mety-Clonazepam kommer komma in i lager. Känns skumt att det dröjt så länge med tanke på att det var 1,5 veckor sedan FluAlprazolam och Nitrazolam klassades. Men det är väl KickAss i ett nötskal.
Citera
2018-07-07, 15:43
  #436
Medlem
JesusIsAStoners avatar
Hej är denna produkt så svag som folk här skriver i tråden?
Eller finns det någon shop som säljer denna analog som är värd att köpa?
Eller kommer det snart någon ny analog inom kort som verkar lovande och som någon shop kommer att ta in?
Citera
2018-07-07, 15:54
  #437
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av franzstrudel
Rätt kasst drag i denna produkt vad jag ramlat över. Både pressade tabletter på 3mg från den NäsDoserande galningen samt pulvret från RCI har båda varit mer eller mindre verkningslösa.

Dror inte en dosjustering räcker, om de inte börjar typ kränga 10mgs tabletter för samma pris. Får hoppas att Phenazolam analogen som iaf KAC har utlovat kan ha lite mer drag under galoscherna

RIP Asken

När KickAss "utlovar" någonting kan man få vänta upp till 1 månad minst känns det som. En extremt oseriös shop.
Citera
Morfar-52s avatar

Moderatormeddelande

Postat av Morfar-52 2018-07-07, 18:39
Moderator
2018-07-11, 05:26
  #439
Medlem
Sten-Ulphs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Är denna ännu inte klassad?

Om inte, shop?
Den är laglig.
Jag kan bara uttala mig om RCI's, som knappt funkar i 25++mg doser och då ej ens mot ångest. KAC och ND ska även ha den, men de är högst oseriösa shoppar.

Edit: testade från ND för ett tag sedan, då var den typ lika kass.
__________________
Senast redigerad av Sten-Ulph 2018-07-11 kl. 05:34.
Citera
2018-07-11, 14:36
  #440
Medlem
kool-g-raps avatar
Pulvret fungerade i alla fall men är absolut inte värt priset. Det är inget fel i substansen men tror dosen ligger på mellan 10-20mg. Det är 50 till 100kr för att bli "bensad" vilket inte är ok.

Om tabletterna kommit på 10mg från början till ett överkomligt pris på 5-8kr hade de varit en höjdare.
Citera
2018-07-24, 11:23
  #441
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheVoid
Någon skickade väl en kryss-tablett på analys här bak i tråden, skulle vara intressant o se andelen verksam substans i dom, kan inte varit vad som påstods iaf...

Jag skickade en vit 2mg kross til analys, 0.05mg activt ämne metilclonazepam. Så dom var riktigt underdoserade, men första batchen var underbar så jag hoppas nosedose är tillbaka på rätt spår. Dom svarer inte på mail om detta, så nu får nån annan testa 3mg.
Citera
2018-07-24, 12:40
  #442
Medlem
TheVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fisherprince
Jag skickade en vit 2mg kross til analys, 0.05mg activt ämne metilclonazepam. Så dom var riktigt underdoserade, men första batchen var underbar så jag hoppas nosedose är tillbaka på rätt spår. Dom svarer inte på mail om detta, så nu får nån annan testa 3mg.

Håller med första jag testade var helt ok men sen dess har jag hållit mig borta från sånt här och sidan som sålde skiten utan att meddela den avsevärda försämringen men tar samma pris.
Såg med att 3mg ska komma lr har kommit jag vet inte på marknaden men inget jag tänker testa innan det är bekräftat vara minst lika bra som den första batchen.
Citera
2018-07-27, 15:44
  #443
Medlem
Ska testa de senaste från ND (3mg) inatt. Har endast de första från TT/ND att jämföra med som jag fortfarande har kvar många av, så förväntningarna är höga och jämförelsen kommer att vara rättvis. Återkommer runt midnatt!
Citera
2018-07-27, 23:08
  #444
Medlem
Tagit 2x3mg och de funkar helt klart. Inte lika starka som de första, men de funkar. Väntade inte ut effekten av den första tillräckligt länge, så nu är jag ganska sänkt.

Men effekten är relativt mild, väldigt avslappnande och minskad ångest. Muskelavslappning, check. Testar lite mer om några dagar. Hitills är jag dock ganska nöjd om än lite högt pris för den minskade potensen.

Testade aldrig de batchar som sades vara undermåliga eller pulvret som finns tillgängligt, men att döma av de ord som testare beskrev de batcherna med verkar denna vara klart bättre då den faktiskt funkar. Jag har dock låg tolernas och brukar bens max 2 gånger per vecka.

Snabb leverans (24h) och trevligt bemötande i detta fall.

Edit. Tre tabs. Ganska milt ändå. Funkar gör de, tre tabs motsvarar typ en av de gamla.
__________________
Senast redigerad av themansam 2018-07-27 kl. 23:41.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback