Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-02, 18:20
  #265
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babaumf
Men va fan! Har han/hon/det börjat mygla med pillren också.. Fick precis hem 150 av de nya, de gamla, helt släta, var ju bra, så hoppas det bara är tolerans eller nått som spökar för de som inte känner nått på deras nya batch..

Har du testat dom nya än? Jag tycker dom känns svagare, kanske 50% av dom gamla. Men jag är inte helt säker, får ge dessa piller ett par dagar till.
Citera
2018-05-03, 09:19
  #266
Medlem
Skal skicka dom här nya til analys, fast jag tror den förra batchen va lite överdoserade. Så skulle jag driva butik om jag va ND.
Citera
2018-05-03, 11:26
  #267
Medlem
JohnnyRottweilers avatar
Hur ser era nya pills ut? Skakade de östra kemiskt? Fick idag vita med kryss, mjölsmak.
Poppa 1p på tom mage en känner viss anxiolytisk effekt ganska snabbt vet ej for om det var pillret eller min normala lilla uppsving efter morgonens kroniska panikångest med några blåmärken.
Haha nä denna person har inte riktigt greppat att det är ett service yrke

Jag Lägger beställning på benn
får följande kommentarer

Ok!
Btc adress
Btc värde

Nästa mail tätt följande när jag försöker lista ut vart jag skall skriva adressen läsandes på nd sidan:
-vill du handla eller inte??

-*Hrm*(serviceyrke??) Men ja tack hur gör jag efter betalning skickar mitt mm o address på protom.

-Vadå serviceyrke??
Du mailar mig ditt nämn och postadress här, inget annat..


I min värld var detta ett riktigt otrevligt bemötande när jag säljer... "potatis"
Är kundbemötande och kvalitets produkter A & O därför jag alltid tagit över "torgmarknader" och gjort stammisar vart jag än försökt, ett plus för mig är att jag har såpass lite självbevarelsedrift att gängen ofta låtit mig vara helt förutan några få rekryteringsförsök som jag vänligast svarat tack men fuck no (de skulle bara vetat vilken pounder ja e då hade D aldrig frågat) klart med undantag utav ett fåtal tillfällen då jag blivit tvungen att visa hur lite jag verkligen bryr mig om egen person det var roligt eller vad säger ni de individer som bjöd på dans men inte klarade av att leda kära pojkar i fuckk-cobras, kryss-laget o Några få ohängd småflickor som trodde ni var fullvärdigt kapitel för er själva som härstammade Runk&Wigger crew innan ni fick badstanding efter våran lek men tack för grönsakerna ni hade på er detSålda bra HAHAHA
JAG ÄR HELLRE HÖG ÄN DÖD MEN DET ÄR OK ATT VARA DÖD OM JAG FICK BLI HÖG ADRENALIN ÄR OCKSÅ ETT RUS
__________________
Senast redigerad av JohnnyRottweiler 2018-05-03 kl. 12:06.
Citera
2018-05-03, 12:30
  #268
Medlem
Nicodemus8s avatar
Upplever också dom nya med kryss som svagare än dom förra.
Aldrig haft problem med ND skriver Leveransadress och mängd och av vilket preparat får svar med en btc adress och hur mkt btc jag ska skicka.

Får snabbt svar att betalning mottagen och skickas samma dag alltid fått levdrans dagen efter en beställning
__________________
Senast redigerad av Nicodemus8 2018-05-03 kl. 12:35.
Citera
2018-05-03, 13:40
  #269
Medlem
Babaumfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EsoxLucius81
Har du testat dom nya än? Jag tycker dom känns svagare, kanske 50% av dom gamla. Men jag är inte helt säker, får ge dessa piller ett par dagar till.
Jag testade i morse, tre stycken av de nya verkar vara som en av de gamla som TT lämnade efter sig.
Citera
2018-05-03, 14:35
  #270
Medlem
Inte samma producent av ingrediens och pillerpress. Dom här måste va tt's gamle lager.
Citera
2018-05-03, 16:30
  #271
Medlem
Babaumfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fisherprince
Inte samma producent av ingrediens och pillerpress. Dom här måste va tt's gamle lager.
Den som är liten och utan kryss är TTs gamla som fungerar och smakar något.
De större med kryss är nya jätteklena och smakar ingenting, inte ens mjöl smakar det.
Så blir inga beställningar från ND den närmsta tiden.. Sämst..
Tablettpressen skulle jag gissa på är från gamla Chemclub för tabletterna är nästan identiska med CCs Flualpra, fast Flualpran var röda.
Citera
2018-05-03, 18:41
  #272
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babaumf
Jag testade i morse, tre stycken av de nya verkar vara som en av de gamla som TT lämnade efter sig.

Ja jag håller med, 2-3 st är som en av dom gamla.
Citera
2018-05-04, 16:03
  #273
Medlem
kool-g-raps avatar
Det är väll bara vänta tills stoppen i fråga gör rätt för sig eller lägger ner och kommer igen under nytt namn och ska blåsa folk. Men handla inte från ND!
Varenda annan seriös shop skulle tänkt på sitt rykte och gett kompensation. Jag frågade inte ens efter pengar tillbaka då jag köpt ett stort lager utan bara om jag kunde skicka tillbaka en del och byta mot nitra istället men inte ens det.
Citera
2018-05-04, 17:05
  #274
Medlem
Denna batch från ND är svag och konstig.
Citera
2018-05-04, 17:08
  #275
Medlem
TheVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Det är väll bara vänta tills stoppen i fråga gör rätt för sig eller lägger ner och kommer igen under nytt namn och ska blåsa folk. Men handla inte från ND!
Varenda annan seriös shop skulle tänkt på sitt rykte och gett kompensation. Jag frågade inte ens efter pengar tillbaka då jag köpt ett stort lager utan bara om jag kunde skicka tillbaka en del och byta mot nitra istället men inte ens det.

Inte för att försvara kassa produkter spec om de byter helt mot ngt mkt kassare utan att sänka priserna eller att meddela att det är ny batch nu iaf men nitran har ju vart slut länge så inte så konstigt du inte fick byta kanske.

Har även jag testat båda sorterna men kan varken säga bu lr bä, tyckte första var svaga med så är dessa svagare så blir det inte spec ekonomiskt även om man inte käkar dom dagligen. Dessa med brytskåra smakar verkligen ingenting iaf, fördelen med ex stess är ju just smaken under tungan, känner ju direkt om det skulle vara rena sockerpiller om de inte smakar som de ska...
Citera
2018-05-04, 17:30
  #276
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheVoid
Inte för att försvara kassa produkter spec om de byter helt mot ngt mkt kassare utan att sänka priserna eller att meddela att det är ny batch nu iaf men nitran har ju vart slut länge så inte så konstigt du inte fick byta kanske.

Det sa han inte, utan jag fick bara ett lamt hot och att jag inte var välkommen att handla där mera. Jag köpte ikto av en annan shop nyligen, några få var trasiga vid leverans vilket jag påpekade och då fick jag ett helt nytt 100p som komp och inte några hot.. Så gör man business även om det var en överdriven komp.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback